چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۳

5 نفر از اردوی تیم ملی بسکتبال خط خوردند

فارس نوشت: براساس تصمیم کادر فنی تیم ملی بسکتبال 5 بازیکن از ملی پوشان که در اردو حضور داشتند خط خوردند تا تمرینات تیم ملی با حضور 20 بازیکن از این پس پیگیری شود. وحید دلیرزهان، رسول مظفری، محمد یوسف وند، محمد ترابی، صالح فروتن نفراتی بودند که از فهرست اولیه دعوت شده به اردو کنار رفتند. تیم ملی امروز استراحت داشت و از فردا دوباره تمرینات آغاز می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)