چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۳

دهقان:برجام تنها با تصویب در مجلس معتبراست

چهارشنبه ، 31 تیر 1394 ، 09:22 به گزارش رویش نیوز به نقل از مهر، محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس، با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان در صحن علنی در خصوص عدم ارائه لایحه توافق ایران و 1+5 به مجلس، گفت: متن توافق باید به صورت قانونی و در قالب لایحه به مجلس ارائه شود. نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید پیش نویس این توافقنامه را به تصویب هیات وزیران برساند و با امضای رئیس جمهور، به مجلس ارسال کند تا مجلس به کمیسیون های مربوطه ارجاع و بررسی نماید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)