پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۴

پیام ما به آمریکا باقی ماندن در برجام است

سفیر روسیه در سازمان ملل می گوید در نشستی که 1+5 هفته آینده با موضوع برجام برگزار می کند، پیام مسکو به واشنگتن حفظ برجام خواهد بود. به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایتارتاس، واسیلی نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل می گوید در نشستی که هفته آینده بین اعضای 1+5 (آلمان و 5 عضو شورای امنیت) درباره توافق هسته ای ایران برگزار خواهد شد، پیام مسکو برای واشنگتن این است که در برجام باقی بماند . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)