سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افغان ایرکا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۶

نیروهای امنیتی دومرکز مهم طالبان را در فاریاب تصرف کردند

مقام های محلی ولایت فاریاب از تصرف دو مرکز مهم طالبان به شمول یک زندان که درآن مردم نگهداری و شکنجه می شدند، خبرمی دهند. محمد صالح صالح، ولسوال المار این ولایت روز چهارشنبه گفته است که بخش های تربت و بادغیسی ولسوالی المار، در نتیجۀ عملیات نیروهای امنیتی به رهبری ارتش ملی و پشتیبانی نیروهای مردمی، از تصرف طالبان بیرون شدند. وی افزوده اند که طالبان بدون مقاومت ازاین دوبخش بیرون شده اند و از دوسال به این سو اداره این بخش ها را بدست داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط