سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۶

هادی پور طلایی شد/ عمیدی به نقره بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس ، نخستین روز از تورنمنت آزاد کره جنوبی (G2) از صبح امروز (چهارشنبه) با رقابت های تکواندوکاران اوزان 54- و 87- کیلوگرم مردان در شهر "چونچئون" کره جنوبی آغاز شد و آرمین هادی پور و امید عمیدی به مصاف حریفان خود رفتند. در وزن 54- کیلوگرم آرمین هادی پور با شکست حریفی از کره در راند دوم رقیب را 12 تایی کرد و 21 بر 9 پیروز شد و به مدال طلا رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)