سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۰

سد بالیاب دیشموک را به یک قطب سبز تبدیل خواهد کرد

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به پیگیری مسوولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای اخذ مجوز احداث سد بالیاب در دیشموک گفت: سد بالیاب دیشموک را به یک قطب سبز تبدیل خواهد کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)