سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۴۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۸:۳۳

استفاده از کولر گازی در ادارات ممنوع شد

با فروکش کردن تب مصرف برق صادرات در حالی از واردات برق ایران بار دیگر پیشی گرفته که برقی ها به دنبال اجرای مصوبه ممنوعیت استفاده از کولرهای گازی در ادارات دولتی هستند. به گزارش جماران به نقل از مهر، با کاهش چند درجه ای دمای هوا در اکثر استان های کشور نسبت به چند هفته نخست تیر ماه سال جاری، پیک مصرف برق در طول چند روز گذشته کاهش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)