سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۶

تدبیر آموزش و پرورش برای جبران کمبود معلم در تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه از ساعات غیرموظف همکاران و بازنشستگان برای جبران کمبود نیرو استفاده می کنیم، گفت: در حال مذاکره برای انتقال تعدادی معلم مرد به تهران هستیم. اسفندیار چهاربند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدبیر آموزش و پرورش برای جبران کمبود نیرو به ویژه معلم مرد در پایتخت، گفت: از ساعات غیرموظف همکاران و همچنین همکاران بازنشسته برای کمبود نیرو استفاده خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)