دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۳

قرچک فاقد تخت بیمارستانی است

ورامین-خبرنگاررسالت: فرماندار شهرستان قرچک گفت: شهرستان قرچک فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است و هم اکنون چند درمانگاه خیریه و بخش خصوصی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.علی صادقی در جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و توسعه استان تهران و شهرستان قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نوپای قرچک از لحاظ نیروی انسانی اداری و زیرساخت های اداری بسیار ضعیف است و خوشبختانه از ابتدای دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکلات تصمیمات خوبی اتخاذ شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط