چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۰۹:۲۵

آموزش مهارت های فناوری اطلاعات به مدیران دستگاهها

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، طی دوره های چند روزه به صورت فشرده به مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی آموزش داده می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، نصرالله جهانگرد در کارگاه سه روزه آموزشی حاکمیت اینترنت، گفت: در کنار اهمیت بخش های فنی برای توسعه دولت الکترونیک در کشور، مهارت نیروی انسانی در بهره برداری از سرمایه گذاری انجام شده در دولت الکترونیک نیز بسیار با اهمیت است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)