سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۰

رایزنی دایملر درباره شروع مجدد فعالیت در ایران

دایملر همانند سایر شرکتهای غربی که بدنبال سود بردن از پایان تحریمهای اقتصادی هستند، درصدد است با کامیونها، ونها و اتوبوسهای خود به بازار ایران بازگردد و ممکن است در این راستا با ایران خودرو که بزرگترین خودروساز کشور است، پیمان همکاری ببندد. به گزارش ایسنا، هاشم یکه زارع، مدیرعامل شرکت ایران خودرو در اظهاراتی عنوان کرد که این شرکت ممکن است با دایملر که سازنده خودروهای تجاری و لوکس است، قرارداد همکاری امضا کند و در همین راستا دایملر ممکن است ظرف دو تا سه ماه آینده دفتری در تهران دایر کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)