پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۳

اقدام به خودسوزی مقابل باشگاه استقلال

یکی از کارمندان کمپ استقلال مقابل باشگاه استقلال اقدام به خودسوزی کرد. به گزارش تسنیم، امروز (چهارشنبه) شماری از کارمندان باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن حقوق های معوقه خود مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند. یکی از افراد معترض که خیلی ناراحت بود روی خود بنزین ریخت و اقدام به خودسوزی کرد که با وساطت افرادی که در باشگاه حضور داشتند، این مسئله ختم به خیر شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)