سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۴

پورحیدری: چرا مگویان باید محروم باشد؟

سرپرست استقلال از اینکه کمیته انضباطی محرومیت هرائر مگویان را نبخشیده حسابی ناراحت است. منصور پورحیدری در این باره به "ورزش سه" گفت: متاسفانه بعد از 2، 3 ماه که ما به کمیته انضباطی نامه زدیم و از آنها درخواست کردیم که حداقل محرومیت هرائر مگویان را ببخشند، آنها این کار را نکردند. متاسفانه آقایان کارهای کوچک را خیلی خوب انجام می دهند اما زمانی که نوبت به کارهای بزرگ می رسد، نمی توانند کاری از پیش ببرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)