چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شیرازه ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۵

عکس: عشایر فارس صاحب بیمارستان شدند

بیمارستان بزرگ صحرایی شهدای عشایر فارس در منطقه اقلید و آسپاس استان فارس در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم استان هفتم تا نهم مردادماه راه اندازی شد. 50 پزشک متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف از جمله داخلی، اورولوژی، چشم، اعصاب، قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان و 25 پرستار در این بیمارستان خدمات ارائه می دهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)