چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۶

کشف 25 تن مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال در هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی 25 تن مواد مخدر طی چهار ماه اول امسال در این استان کشف شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)