پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

شبکه ارتباطی تهران و البرز در حالت عادی/ پرهیز مردم از مکالمات غیر ضروری

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: شبکه ارتباطی در تهران و البرز در حالت عادی به سر می برد. 802191872149705.jpg به گزارش ایلنا، سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شبکه ارتباطی در تهران و البرز در حالت عادی به سر می برد، افزود: وضعیت برقراری ارتباطات علی رغم حجم بالای مکالمات نرمال پایداراست. بیدخام تاکید کرد: به دلیل ترافیک بالا از مکالمات غیر ضروری بپرهیزید . گفتنی است، دقایقی پیش زلزله ای به قدرت 5.2 ریشتر و عمق 7کیلومتر شهر تهران را لرزاند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط