دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
چالوس ما ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴

اعتیاد به گوشی های هوشمند چه عاقبتی دارد؟

پژوهشگران دانشگاه سئول با مطالعه و انجام آزمایش MRS روی مغز تعدادی افراد که تحت آسیب استفاده مفرط گونه کار با گوشی ها هوشمند بودند، به این نتیجه رسیدند که اعتیاد به گوشی های هوشمند به جای برقراری ارتباط اجتماعی با دوستان و همکلاسی ها در نوجوانان و جوانان، اثرات مخربی بر مغز آن ها دارد به طوری که آن ها را به افسردگی، پرخاشگری و اضطراب سوق می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)