چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۲

مظلومی: از بازیکنان گلایه داشتم

سرویس ورزشی بی باک ؛ مهمترین عناوین ورزشی: پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم حقمان بود بازی بسیار خوبی انجام دادیم مسائلی که از بازیکنان می خواستیم به خوبی انجام دادیم گله مند بودم که چرا موقعیت ها را از دست می دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)