سایر منابع:
سایر خبرها
آماده باش شهردار تهران به نیروهای امدادی و خدماتی
به گزارش بلاغ ، محمد علی نجفی بعد از زلزله 4/2 ریشتری ملارد در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران حضور داشت. شهردار تهران به تمامی نیروهای امدادی و خدماتی شهر تهران دستور آماده باش داد. بر پایه دستور شهردار تهران آتش نشانی، اورژانس، یگان های امداد و کلیه سازمانهای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران برای امدادرسانی در صورت بروز هرگونه حادثه در آماده باش هستند.
دستور آماده باش تمامی نیروهای امدادی و خدماتی صادر شد/ مردم نگران نباشند
محمدعلی نجفی به کلیه نیروهای امدادی و خدماتی شهر تهران دستور آماده باش داد. به گزارش خبرگزاری موج، شهردار تهران با بیان این مطلب افزود: براساس دستور شهردار تهران آتش نشانی، اورژانس، یگان های امداد و تمامی سازمان های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران برای امدادرسانی در صورت بروز هرگونه حادثه در آماده باش هستند. وی ادامه داد: طبق اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ
مردم نگران نباشند
نقش آفرینی و مدیریت بحران های احتمالی است خطاب به شهروندان نیز گفت ضمن آنکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند، از بابت پس لرزه امشب نگران نباشند. محمدعلی نجفی به کلیه نیروهای امدادی و خدماتی شهر تهران دستور آماده باش داد. بر پایه دستور شهردار تهران آتش نشانی، اورژانس، یگان های امداد و کلیه سازمان های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران برای امدادرسانی در صورت بروز هرگونه حادثه در آماده باش هستند.
ستاد بحران جنوب تهران تا اعلام وضعیت عادی درآماده باش است
، افزود: با توجه به شناسایی هایی که پیش از این از سوی کارشناسان انجام شده است، تعدادی از مدارس و ساختمان های اداری نیز به عنوان نقاط امن پیش بینی شده اند که شهروندان با رجوع به نقشه های تخلیه امن اضطراری می توانند از این محل ها استفاده کنند. شهردار منطقه 20 تهران یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از نزدیک ترین نقطه امن محله خود، می توانند به سایت سازمان مدیریت بحران شهر تهران مراجعه کنند تا در
آماده باش نیروهای امدادی و مدیریت بحران ورودی غربی پایتخت
به گزارش پایداری ملی، پس از وقوع زمین لرزه4.2 ریشتری بامداد ششم دی ماه در مرز استان های تهران و البرز، متعاقب دستور و تاکیدات ویژه شهردار تهران، کلیه نیروهای اجرایی، خدماتی و امدادی ورودی غربی پایتخت به حالت آماده باش کامل در آمدند تا در صورت رخ دادن بحران احتمالی با تمام ظرفیت برای نقش آفرینی و مدیریت بحران و خدمت رسانی به شهروندان اقدام لازم و عاجل را به عمل آوردند. رحمانی شهردار و
تهران دوباره لرزید
/> همچنین، سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد که تماسی مبنی بر تخریب یا حادثۀ مرتبط با زلزله با سامانه 125 گرفته نشده است. شهردار تهران: مردم نگران نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزه بامداد چهارشنبه نگران نباشند. وی اضافه
تهران بازهم لرزید
، نگرانی و ترسی نداشته باشند. شهردار تهران: مردم نگران نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزۀ بامداد چهارشنبه نگران نباشند. وی اضافه کرد که زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد
اماکن های عمومی و بوستان های فردیس درزمان بحران به روی مردم باز است
/> شهردار فردیس گفت: روند آماده باش دستگاه های خدمات رسان فردیس تا زمانی که شرایط از سوی مدیریت بحران البرز عادی اعلام شود ادامه خواهد داشت. غفاری افزود: به منظور استقرار سوله های مدیریت بحران در سطح شهر کانکس هایی تعبیه شده است که در مرکز شهر، منطقه 1و منطقه 2 مستقر است و در شرایط بحرانی ارائه خدمات خواهند کرد.
دوباره تهران و کرج را لرزاند / قدرت زلزله 4.2 ریشتر و کانون آن حوالی ملارد بوده است/ مدارس البرز امروز ...
نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزۀ بامداد چهارشنبه نگران نباشند. وی اضافه کرد که زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد. نجفی با بیان اینکه شهرداری تهران با تمام ظرفیت
دوباره تهران و کرج را لرزاند / قدرت زلزله 4.2 ریشتر و کانون آن حوالی ملارد بوده است/ مدارس البرز امروز ...
نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزۀ بامداد چهارشنبه نگران نباشند. وی اضافه کرد که زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد. نجفی با بیان اینکه شهرداری تهران با تمام ظرفیت
تهران لرزید/کانون، حوالی ملارد/مردم نگران نباشند/چند توصیه مهم اورژانس
های ما نشان می دهد این زلزله ربطی به گسل های تهران نداشته و تنشی نیز بر روی این گسل ها ایجاد کرده است. صادقی از شهروندان خواست که آرامش خود را حفظ کنند و در عین هوشیاری در برابر زلزله، نگرانی و ترسی نداشته باشند. شهردار تهران: مردم نگران نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید
تهران لرزید/کانون، حوالی ملارد/چند توصیه مهم اورژانس
و تنشی نیز بر روی این گسل ها ایجاد نکرده است. صادقی از شهروندان خواست که آرامش خود را حفظ کنند و در عین هوشیاری در برابر زلزله، نگرانی و ترسی نداشته باشند. شهردار تهران: مردم نگران نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزۀ
دستگاه های خدمات رسان جنوب تهران در آماده باش کامل هستند
به گزارش خبرنگار مهر ، سیداحمد صفوی بامداد چهارشنبه اظهار داشت: مجموعه شهرستان ری از اولین دقایق پس از زلزله در حال آماده باش هستند و ستاد بحران شهرستان تشکیل جلسه داده است. وی افزود: بر اساس ابلاغ شهردار تهران، کلیه نیروهای امدادی و خدماتی تهران شامل آتش نشانی، اورژانس و همه اعضای ستاد بحران در آماده باش کامل هستند. شهردار منطقه 20 تهران با بیان این که بوستان ها آمادگی
ضرورت سازماندهی گروه های مردمی در زمان بحران/ سازمان ها ملزومات مورد نیاز خود را به شورای هماهنگی اعلام ...
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، محمد علی نجفی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به تجربه زلزله هفته گذشته در ملارد و هماهنگی صورت گرفته میان دستگاه های مسئول، گفت: تجربه بار اول به ما کمک فراوانی کرد؛ چرا که به مجرب وقوع پس لرزه شب گذشته هر دستگاهی می دانست چه کاری باید انجام دهد و اقدامات خود را بلافاصله انجام داد. وی با اشاره به دستور العمل 10 ماده ای ستاد
زلزله 4.2 ریشتری در ملارد/ شهردار تهران: همه دستگاه ها آماده باش هستند/ کلیه مدارس و دانشگاه های استان ...
گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس لرزه زمین لرزه هفته گذشته است. وی اضافه کرد: زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد؛ شهرداری تهران با تمام ظرفیت هایش در آماده باش کامل برای نقش آفرینی و مدیریت بحران های احتمالی است. مردم تهران نگران نباشند احمد صادقی، رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران، هم گفت: ستاد در وضعیت زرد قرار داشته
با وقوع زلزله های خفیف، زنگ های هشدار ایمن سازی شهرها به صدا درآمد
ساختمان ها، آموزش و آماده سازی شهروندان جهت به کاربستن توصیه های لازم در زمان وقوع زمین لرزه و آماده باش ستادهای بحران برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان احتمالی است. شهردار کهریزک در ادامه افزود: اکنون 14 سال از وقوع زلزله بم می گذرد اما پس به صدا درآمدن این زنگ هشدار برای ایمن سازی شهرها و پیشگیری از عواقب فیزیکی و روانی زلزله چه کرده ایم؟ نعمت زاده؛ شهرداری را یکی از مهمترین متولیان
زلزله نسبتا شدیدی دقایق پیش تهران را لرزاند/قم و کرج هم احساس شد
125 گرفته نشده است. شهردار تهران: مردم نگران نباشند/شهرداری در آماده باش است شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید همواره آمادگی های لازم را داشته باشند اما از بابت پس لرزۀ بامداد چهارشنبه نگران نباشند. وی اضافه کرد که زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد.
نجفی: هیچ لرزه غیرعادی در گسل شمال تهران ثبت نشده است
ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهر تهران افزود: به محض وقوع زلزله بامداد امروز؛ دستگاه ها با توجه به برنامه ریزی انجام شده، فعالیت ها و عملیات امدادی موردنیاز را انجام دادند. وی با اشاره به شرایط پیش آمده در زلزله چهارشنبه گذشته استان تهران، اظهار کرد: شهروندان در زلزله بامداد امروز، با آرامش و خونسردی
تهران دوباره لرزید؛ بازهم با کانون - ملارد - و این بار 4.2 ریشتر
درهای ورزشگاه ها و مصلی به روی مردم باز شد 1396/10/06 - 03:08 احمد صادقی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره زمین لرزه 4.2 ریشتری اخیر که در ساعت 54 دقیقه بامداد استان های تهران و البرز را لرزاند، اظهار کرد: دقایقی پس از این زمین لرزه تمامی دستگاه های امدادی خدماتی و انتظامی به حالت آماده باش درآمده و آماده باش آنان همچنان ادامه دارد. صادقی با
آمادگی مردم کشور برای زلزله 10 درصد است/تهران نیازمند 150 سوله بحران است/اگر در شرایط بحران قرار بگیریم ...
گذشته اما با دستور شهردار ظرف 3 تا 4 ماه آینده به طور کامل تخلیه می شود. به گفته رئیس مدیریت بحران شهر تهران، در حال حاضر 101 سوله بحران در حال بهره برداری داریم و 12 سوله در حال ساخت است البته تهران نیاز به 37 سوله بحران دیگر دارد و در مجموع باید 150 سوله داشته باشیم. وی گفت: مردم به جای ترس آماده باشند تا بتوانند رفتار منطقی در قبال وقوع حادثه داشته باشند. رئیس مدیریت بحران شهر تهران گفت: اگر واقعاً شهر در شرایط بحران قرار بگیرد دستور تخلیه می دهیم و با مردم شفاف صحبت می کنیم و هشدارهای لازم را می دهیم. ...
مردم تهران نگران نباشند/آماده باش البرز و تهران
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، مرتضی اکبرپور اظهار کرد: این زلزله از جمله پس لرزه های زمین لرزه 5.2 ریشتری هفته گذشته در تهران و البرز بود، گفت: جای نگرانی بابت این زلزله وجود ندارد و مردم نگران نباشند. معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه دستور سازمان مدیریت بحران دستگاه های امدادی در استان های تهران و البرز در آماده باش هستند، گفت: آمادگی لازم از سوی
زلزله 4/2 ریشتری تهران را لرزاند
آمادگی کامل را دارند. 1:50؛ محمدعلی نجفی، شهردار تهران: طبق اطلاعات دریافتی از سازمان مدیریت بحران، زلزله رخ داده مربوط به گسل مشکین دشت- اشتهارد و پس لرزه زمین لرزه هفته گذشته است. وی افزود: زلزله رخ داده هفته گذشته زنگ هشداری برای مدیریت بحران بود و سبب آمادگی بیشتر این ستاد شد وشهرداری تهران با تمام ظرفیت هایش در آماده باش کامل برای نقش آفرینی و مدیریت بحران های احتمالی است.
41 سوله با ظرفیت هرکدام 100 هزار نفر داریم/دپوی اقلام مورد نیاز در انبارها/اراضی حاشیه شهر در مواقع ...
برای شهر تهران در حالت آماده باش قرار دادیم. در رابطه با شهرستان های استان تهران قبل از زلزله ملارد و کرمانشاه حدود دو ماهی است که مانورها و آموزش های لازم را شروع کردیم. همچنین بحث مقاوم سازی ساختمان ها و منازل شهری و روستایی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم. شهرداری ها به بناهای ناایمن پایان کار ندهند مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه
نجفی گزارش زلزله تهران را ارائه می کند
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: شهردار تهران روز یکشنبه با حضور در شورای شهر گزارشی از وضعیت زلزله و مدیریت بحران در پایتخت ارائه خواهد کرد. محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه سی و سوم شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز سالروز زلزله بم است، گفت: زلزله بم یکی از تلخ ترین حوادث تاریخ معاصر ایران است که به دلیل رخدادش قبل از طلوع فجر جان عده زیادی را گرفت. به گزارش صدای ایران
70 نقطه امن در سطح شهرستان قدس شناسایی شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس ، سید مهدی محمدی در سومین جلسه مدیریت بحران شهرستان که عصر امروز در محل فرمانداری قدس برگزار شد، اظهار داشت: به دستور استاندار تهران و با وجود پس لرزه های مختلف در حوزه شهرستان های قدس، شهریار و ملارد، ستاد مدیریت بحران به صورت بسیاری جدی وارد عمل شده و تاکنون بسیاری از مایحتاج و نیازهای شهروندان در زمان بحران فراهم شده است. وی با اشاره به زمین ماسه ای
جزییات زلزله 4.2ریشتری در تهران
و آسیب مستقیم زلزله محسوب نمی شود. 5:01 رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد مدارس و ادرات پایتخت فردا تعطیل نیستند. 4:35 فرماندار ملارد از مصدومیت 4 نفر در زمین لرزه امشب در این شهر خبر داد. مصدومان به بیمارستان شهریار منتقل شدند. 3:50 مدارس و دانشگاه های استان البرز تعطیل شد و به جز امتحانات نهایی سوم متوسطه، امتحانات داخلی آموزش و پرورش در سایر مقاطع
لرزش دوباره زمین در تهران و البرز زلزله تأثیری روی گسل های تهران نداشت
نیروها در حالت آماده باش هستند، اظهارداشت: مردم به جای ترس آماده باشند تا بتوانند رفتار منطقی در قبال وقوع حادثه داشته باشند. رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: اگر واقعاً شهر در شرایط بحران قرار بگیرد دستور تخلیه می دهیم و با مردم شفاف صحبت می کنیم و هشدارهای لازم را می دهیم.
تهران دوباره لرزید؛ باز هم با کانون ملارد و این بار 4.2 ریشتر
مخاطبان و دنبال کننده های صفحات و کانال های خود را افزایش دهند. چندی پیش و پس از وقوع زمین لرزه هفته گذشته در تهران پلیس فتا اعلام کرده بود که بیش از 20 شایعه ساز زلزله در فضای مجازی را شناسایی و احضار کرده است. شهردار تهران: مردم نگران نباشند 1396/10/06 - 01:51 شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید
تهران دوباره لرزید؛ باز هم با کانون ملارد و این بار 4.2 ریشتر
مخاطبان و دنبال کننده های صفحات و کانال های خود را افزایش دهند. چندی پیش و پس از وقوع زمین لرزه هفته گذشته در تهران پلیس فتا اعلام کرده بود که بیش از 20 شایعه ساز زلزله در فضای مجازی را شناسایی و احضار کرده است. شهردار تهران: مردم نگران نباشند 1396/10/06 - 01:51 شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید
تهران دوباره لرزید؛ باز هم با کانون ملارد و این بار 4.2 ریشتر
مخاطبان و دنبال کننده های صفحات و کانال های خود را افزایش دهند. چندی پیش و پس از وقوع زمین لرزه هفته گذشته در تهران پلیس فتا اعلام کرده بود که بیش از 20 شایعه ساز زلزله در فضای مجازی را شناسایی و احضار کرده است. شهردار تهران: مردم نگران نباشند 1396/10/06 - 01:51 شهردار تهران نیز ضمن اعلام آماده باش مدیریت بحران شهر تهران، از شهروندان خواست ضمن اینکه باید