سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آناج ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۰

شهرداری اردبیل پتانسیل رسیدن به لیگ برتر را دارد / کار با ربیعی لذت بخش است

بازیکن جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: فصل گذشته همراه با تیم فولاد نوین اهواز به لیگ برتر صعود کردیم اما متاسفانه اجازه حضور این تیم در لیگ برتر را ندادند ولی امسال امیدوارم با شهرداری اردبیل به این هدفم برسم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)