چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۰:۴۷

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به ایران هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای به شهروندان این کشور با توجه به آنچه عدم وجود امنیت برای آنها ذکر شده، درباره سفر به ایران هشدار داد. این هشدار در شرایطی صادر شد که ایران و 5+1 در 14 جولای(23 تیر) امسال به توافق جامع برای حل پرونده هسته ای دست یافتند. وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود مدعی شده که شهروندان این کشور در ایران دارای امنیت نیستند و برخی از آنها که به ایران سفر کرده اند توسط این کشور دستگیر شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)