پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۹

هفتمین نمایشگاه گیمزکام آلمان افتتاح شد: ایران، تنها نماینده خاورمیانه در ...

14 مردادماه 1394 هفتمین نمایشگاه گیمزکام آلمان افتتاح شد و ایران به عنوان تنها نماینده خاورمیانه فعالیت خود را در این نمایشگاه آغاز کرد. هفتمین نمایشگاه گیمزکام که یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازی های ویدئویی در جهان است، از 12 مرداد کار خود را با کنفرانس علمی آغاز کرد و بخش های تجاری و معرفی بازی های ویدئویی امروز 14 مرداد در شهر کلن آلمان افتتاح شد و ایران به عنوان تنها نماینده خاورمیانه در این نمایشگاه حضور دارد تا آخرین دستاوردهای صنعت بازی های رایانه ای کشور را به معرفی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)