چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۵

ایمن سازی محورهای ریگان با نصب تابلو

سعید شهواری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با اتمام عملیات فوگ سیل (قیر امولسیونی برای حفاظت آسفالت) در جاده ترانزیتی ریگان – چابهار خط کشی این محور نیز آغاز شد. وی تصریح کرد: این خط کشی سه خطه به طول 70 کیلومتر انجام می شود که از ابتدای ورودی و تا انتهای ریگان ادامه می یابد و همچنین خط کشی20 کیلومتر از راه های فرعی شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد که با اتمام جاده ترانزیتی ریگان - چابهار عملیات خط کشی جاده های اصلی انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)