سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۳

دایی: خوش شانس بودیم می توانستیم پیروز شویم

به گزارش ورزش 11، علی دایی بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روی صحنه خطایی که منجر به گل نفت شد، اعتقادم این است که به هیچ وجه خطایی صورت نگرفت، چون جلوی چشم خودم این برخورد صورت گرفت. باید به داوران کمک کنیم که سطح داوری مان بالاتر برود ، سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این جمله افزود: به داورها خسته نباشید می گویم، اما فکر می کنم بیش از حد روی دروازه ما خطا گرفتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)