چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۶

غیاثی: من با استعفای کتبی از کمیته داوران رفتم

به گزارش خبرگزاری فارس ، سید رضا غیاثی پس از مطالعه مصاحبه مسعود مرادی با خبرگزاری فارس ، تماس گرفت و اظهار داشت: من آدم قانون مداری هستم و کمیته داوران را رها نکردم. بلکه در سال 1392 به دلیل آنکه به سن 65 سالگی رسیدم که سن بازنشستگی اعضای کمیته داوران در AFC و فیفا است من هم از حضور در کمیته داوران به طور کتبی استعفا کردم و استعفایم را به علی کفاشیان ارائه دادم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط