چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۹

مجید آقایی شهردار مجن طی پیامی فرارسیدن هفته خبرنگار را تبریک گفتند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - به گزارش روابط عمومی ، مجید آقایی شهردار مجن طی پیامی فرارسیدن هفته خبرنگار را تبریک گفتند متن پیام به شرح ذیل است خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند خبرنگاری حرفه ، هنر و عشقی است توأم با صداقت ، درستی و امانت داری که بی قرار بر مدار رویدادها و اتفاقات می کاود ، 17مرداد هر سال به عنوان روز خبرنگار بهانه ای است که به فعالان رسانه ای شهرمان خدا قوت و دست مریزاد گفته شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)