سایر منابع:
سایر خبرها
خبرنگاران توسعه شهر را سرعت می بخشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی قزوین رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین در پیامی مشترک فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه که همیشه به عنوان نمایندگان شهروندان همراه مدیریت شهری برای تحقق رویکردهای جدید در راستای توسعه شهر هستند، تبریک گفتند. در این پیام آمده است: روز خبرنگار، یادآور انسان هایی است که با قلم هایشان راهی میان
پیام های تبریک به مناسبت روز خبرنگار
گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، متن پیام سید علی سراج ریاست دانشگاه پیام نور استان به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار بدین شرح است: دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می زند. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند. روز خبرنگار، یادآور انسان هایی است که با
دیدار صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه استان قم
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم طی دیداری صمیمی، با اصحاب رسانه استان قم گفت وگو و از خبرنگاران قمی تقدیر کرد. دیدار صمیمی سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با اصحاب رسانه استان قم در سالن جلسات مرکز همایش های شهرداری قم برگزار و از جمعی از خبرنگاران در این همایش تقدیر شد. در ابتدای این مراسم، سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین
پیام تبریک سرپرست شیلات سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار
جامعه ای رشد یافته با مردمی آگاه تر هستند. سرپرست شیلات استان با تقدیر از تلاش های موثر و وافر دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی در انتشار اخبار صنعت شیلات و آگاه سازی افکار عمومی از ظرفیت ها و فرصت های این بخش و ارتقای سطح ترویج فرهنگ مصرف آبزیان؛ فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران بخصوص خبرنگاران پرتلاش این استان تبریک گفته ودوام توفیقات آنان را در سال 'همدلی و همزبانی ، دولت و ملت ' از درگاه حضرت باری تعالی مسألت کرده است. 1744 / 6081
شبی که خبرنگاران گفتند و مسئولان شنیدند + عکس
هراز نو: در پی برگزاری آیین پاسداشت روز خبرنگار با همت انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل برای نخستین بار در استان مازندران خبرنگاران آملی در میان مسئولان گفتنی ها گفتند و مسئولان شنیدند. به گزارش هرازنو از آمل: شب گذشته طی اقدامی دیگر از سوی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد سالروز شهادت دلاورمرد ایرانی محمود صارمی به برگزاری آیین پاسداشت روز خبرنگار در تالار
پیام تبریک مدیران گیلانی به مناسبت روز خبرنگار به اصحاب رسانه
ریاست شورا از همراهی خبرنگاران در پوشش اخبار شورای اسلامی کلانشهر رشت تقدیر کرد در آستانه ی روز خبرنگار ؛ مهندس صابر، رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت، طی پیامی روز خبرنگار را به همه ی خبرنگاران پرتلاش استان و اهل قلم و رسانه تبریک گفت. در بخشی از متن این پیام آمده است: قلم بدستان و خبرنگاران ، این قشر پرتلاش و تیزهوش و کم توقع ، همواره با نگاه ژرف و تیزبین خود بستر
حال و هوای روز خبرنگار در بهارستان و رباط کریم
بنرهایی مقابل ادارات خویش این خجسته سالروز را گرامی می دارند. ای کاش روز خبرنگار به هفته خبرنگار تبدیل می شد تا مجبور نبودیم در تنظیم اخبار خود 19 مرداد ماه به کار ببریم که به مناسبت 17 مرداد از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد و این مدت زمان فاحش، در ارسال اخبار به نوعی حرفه رسانه ای را زیر سئوال می برد؟ و اما چاره ای نیست، مبنا این گونه تعریف شده بود که امروز هم شهرستان رباط کریم
از تفسیرآیه پایانی سوره آل عمران تا برنامه های 20 ماهه برای مدیریت شهری
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم ، سید مرتضی سقاییان نژاد، شهردار جدید قم دیشب 18 مرداد در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: آیه پایانی سوره آل عمران، بسیاری از مباحث رشته خبر را بیان کرده است؛ خداوند در این آیه چند واژه کلیدی را بیان می کند که علامه طباطبایی این کلمات را به صورت کامل شرح داده اند. وی گفت: در این آیه واژه هایی چون اصبروا، صابرو و
خبرنگاران گفتند مسئولان شنیدند
انجمن صنفی خبرنگاران در آیین گرامی داشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران آملی از خاطرات روزهای تلخ و شیرین گفتند و از مسئولان خواستند تا شان و منزلت خبرنگاران در مناسبت های مختلف حفظ شود، با دقت و ظرافت خاصی از مسئولان روابط عمومی لایق بهره بگیرند، در مواقع حساس و بحرانی پاسخ گوی خبرنگاران باشند، روابط عمومی ادارات به همه خبرنگاران توجه کنند و به قلم و توانمندی خبرنگاران در راستای توسعه امور شهری
تبریک مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران به اصحاب رسانه
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران وی در بخشی از این پیام اظهار داشت : هفدهم مرداد روز خبرنگار، این راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی گرامی باد. آیه شریفه" نون والقلم و ما یسطرون" حجت را بر همگان در بیان جایگاه قلم و اهل آن تمام کرده است. هفده مرداد هر سال به پاس خون خبرنگار شهید محمود صارمی به همگان یادآوری می کند که خبرنگاری در هر
حساسیت کار خبرنگاری در بیان واقعیت ها جای گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، صحبت پورافشار ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در این شهرستان اظهار کرد: ثبت لحظه ها همراه با بیان واقعیت ها حساسیت کار خبرنگار را نشان می دهد. وی رسالت خطیر خبرنگاران را یادآور شد و بیان داشت: افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند نقش مهمی در انتقال اخبار و اطلاعات و تنویر افکار عمومی دارند. شهردار قصرشیرین با گرامیداشت یاد شهید
پیام تبریک فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار. فرماندار مهریز در پیامی ضمن گرامیداشت 17مرداد سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز در پیام سید محمد رستگاری امده است: طلایه داران راستین خدمت به عرصه اطلاع رسانی و خبر در جمهوری اسلامی ایران, خبرنگاران عزیز هستند که به راستی تجسم امانت, مسوولیت
خبرنگاران با قلم شیوا مسئولیت تاریخی خود را ایفا می کنند
به گزارش خبرگزاری مهر ، در پیام دکتر علی رضا زالی آمده است: هفدهم مردادماه یادآور تلاش و مجاهدت زنان و مردانی است که در بیان واقعیات و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با سعی بلیغ و قلم شیوا و با اتکا به تعهد برخاسته از ایمان ناشی از وجدان، مسئولیت تاریخی خود را ایفا می کنند. کسانی که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه امید و آگاهی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و دلسوز این مرزبوم به ویژه آنها که قلم راستین خود را در عرصه سلامت و بهداشت به گردش در می آورند، تبریک می گویم. ...
پیام فرماندار اشکذر به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار اشکذر به مناسبت شهادت خبرنگار شهید "صارمی” و روز خبرنگار، پیامی صادر کرد متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم 17 مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی شهرستان
شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی خواستار رفع دغدغه صنفی خبرنگاران شد
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این بیانیه که به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و خطاب به مسوولان ، اصحاب قلم ، فعالان رسانه ها و خبرنگاران نوشته شده ، آمده است: مشکلات صنفی و حرفه ای خبرنگاران و روزنامه نگاران استان برغم توجه و تلاش دولتمردان و بهبود فضای اطلاع رسانی ، هنوز این قشر پرتلاش را درگیر خود کرده و به جای خود باقی است. در این بیانیه همچنین آمده است: برنامه ریزی و حرکت در جهت
پیام شهردار مهریز بمناسبت روز خبرنگار
، قدردانی شود. اینجانب روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم، تلاشگران عرصه خبر و رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال دولت و ملت؛ همدلی وهمزبانی نامگذاری شده شاهد تعامل و همدلی، همکاری و همفکری هر چه بیشتر خبرنگاران در مسیر توسعه و آبادانی شهرمان و پیشرفت روز افزون همه خبرنگاران باشیم. محمدرضا زارعیان شهردار مهریز
رسانه ها زمینه کارهای فرهنگی را برای حل مشکلات جامعه فراهم کنند
1394/5/18 - 14:17 477882 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شامگاه شنبه(17 مرداد) با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناس مسئول مطبوعات و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس و اعضای خانه مطبوعات، خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه و خبر، در محل
رسانه، حلقه اصلی توسعه پایدار در جامعه است/هر فردی نمی تواند خبرنگار باشد
1394/5/19 - 08:55 478031 به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم امشب (18 مرداد) در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به پیشینه کاری خود، عنوان کرد: مدیریت شهری در همه ابعاد با زندگی مردم عجین است و شهرداری باید ارتباط نزدیکی با اصحاب رسانه داشته باشد. شهردار قم با اشاره به فعالیت های رسانه ای خود در شهر اصفهان، گفت: خبرنگاری
تعامل با اهالی رسانه بسترساز عدالت اجتماعی
حیدری به مناسبت 17 مرداد مطرح کرد؛ تعامل با اهالی رسانه بسترساز عدالت اجتماعی دریانیوز: مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن هفدهم مردادماه سالروز پاسداشت مقام خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پر تلاش استان هرمزگان تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی هرمزگان، "سیدفاضل حیدری بلوکی " در متن پیام خود به مناسبت فرا رسیدن
خبرنگاران با قلم و بیان خود راه پیشرفت جامعه را هموار می سازند
این عزیزان نیز می داند. اینجانب به عنوان خادم کوچک دولت در استان آذربایجان شرقی در سال دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی، دست آحاد فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را در ادامه راه پیشرفت و اعتلای استان به گرمی می فشارم. در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار حضور تک تک دست اندرکاران این حرفه، یاد شهدای خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی و شهدای رسانه ای استان را گرامی می دارم. قامت تان به استواری قلم تان.
چند نفر می دانند 17 مرداد چه روزی است؟
زنان بی تکلفی که همه سال از همه می گویند و به خود که می رسند، سکوت می کنند، سکوتی سرشار از ناگفته ها. خبرنگار تعریفی به وسعت همه اندیشه های آزاد دارد و رنگی به زیبایی آسمان و... اما این بار، به سراغ مخاطبان رسانه ها رفتیم، جای آن که با مسئولان و خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه هم کلام شویم، مردم را در معرض این پرسش قرار دادیم که هفدهم مرداد چه روزی است؟ و وظیفه خبرنگار چیست.
پیام تبریک مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز خبرنگار
های مختلف را مرهون اطلاع رسانی و همراهی به موقع، دقیق و کارشناسانه و گزارشهای خبری-تحلیلی شما عزیزان ارجمند قلمداد می کند. در پایان ضمن نکوداشت خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ خود نگاشتند؛ روز خبرنگار روز گام نهادن در وادی آگاهی بخشی و نیک اندیشی بر حضرتعالی و تمامی طلایه داران و راست قامتان عرصه رسانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان
رسالت امروز خبرنگاران حرکت در مسیر انبیا و اولیاست
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس ، علی اللهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 17 مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و اصحاب رسانه گفت: 17 مرداد ماه روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. وی افزود: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های
تراژدی غم بار و مشکلاتی تکراری در روزی که فقط به نام خبرنگار است
دست کشیدن از جرگه خبرنگاری آخرین تبریک را گفتند و الوداع ...! استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات برای تکریم روز خبرنگار به میدان آمدند و در تالار معصومیه فرمانداری مراسمی با حضور خبرنگاران تمام رسانه ها و برخی از روابط عمومی های ادارات برپا کردند. همه چیز مانند سال های گذشته به نظر می رسید همه خبرنگاران حضور داشتند و تنها از دیدن یکدیگر دلخوش بودند، نه چشم
پیام تبریک دادستان مرکزاستان به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران حجه الاسلام جعفری دادستان مرکز استان در پیامی روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت، متن پیام بدین شرح می باشد؛ بسمه تعالی 17 مرداد روز خبرنگار، روز پاسداشت یاد و نام و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جانفشان عرصه خبر و اطلاع رسانی متعهدانه است. ضمن گرامیداشت یاد و
رعایت امانت داری و انصاف جزء جدایی ناپذیر حرفه خبرنگاری است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان رایزنی کنم تا اندکی از مشکلات اهالی رسانه کاسته شود . فاطمه شیرزاد عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی امانت داران صدیقی هستند و مراسم امروز نیز برای پاسداشت مقام شامخ آنها برگزار شده است . فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در این
خبرگزاری فارس متعهد به قلم و موثر در عرصه جنگ نرم است
هادی باادب صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: 17 مرداد و سالگرد شهادت شهید صارمی خبرنگار مجاهد و انقلابی نشان از رسالت خطیر و مجاهدت های بی پایان خبرنگاران دارد. وی افزود: خبرگزاری فارس در سطح رسانه های کشور به لطف خدا و همت مجموعه این خبرگزاری جایگاه مطلوبی داشته و با عنوان یک رسانه انقلابی نقش بی بدیلی در عرصه جنگ نرم ایفا کرده است
خبرنگاران شهید، در گسترش اندیشه و ترویج مبانی فرهنگی و رسانه ای منشأ اثر بوده اند.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از شهدای خبرنگار خوزستان ، عصر روز شنبه 17 مرداد 1394در تالار اجتماعات مجموعه ی گیت بوستان اهواز برگزار شد. به گزارش "ایثار" از خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهیید و امور ایثارگران خوزستان، در حاشیه ی این مراسم با اشاره به اینکه شهدای خبرنگار در عرصه ی اطلاع رسانی قشر مؤثر جامعه محسوب می شوند گفت : خبرنگاران شهید، فرهیختگان و پیشگامان عرصه ی اطلاع
پیام تبریک رئیس رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی صداوسیما، متن پیام رئیس رسانه ملی به این شرح است: ن والقلم و مایسطرون هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان های وظیفه شناس و سخت کوش است. طلایه داران عرصه خبر که با طنین حنجره های پاک و تراوش قلم های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی بخش را در می نوردند تا به ساحل حق طلبی برسند. امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به
پیام تبریک مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز خبرنگار
/> اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن 17 مرداد را به تمامی خبرنگاران به خصوص خبرنگاران حوزه صنعت که همواره با قلم خود روشنی بخش مسیر و عامل شکوفایی صنعت و حمایت از تولید ملی بوده اند تبریک عرض کرده و برای همه عزیزان فعال در این حوزه، سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه ایزد متعال خواستارم. مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا