سایر منابع:
سایر خبرها
روز خبرنگار موعد باور قلم و پاسداشت آگاهی است
اسماعیل حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار و تبریک هفدهم مرداد گفت: روز خبرنگار روز باور قلم و پاسداشت کسانی است که وجودشان وقف بیدارگری و آگاهی بخشی به جامعه شده است و همراهی افکار عمومی را سرمایه بزرگ زندگی خویش می دانند. وی با ستودن رسالت بزرگ خبرنگاران آنان را صبوران آگاه دانست و افزود: خبرنگاران به رغم برخی ناملایمات و نامهربانی های بزرگ هیچ گاه از
پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری مهر ، متن این پیام بدین شرح است: روز خبرنگار یادآور روز انسان های پاک، متعهد، مجاهدان بی منت، سخت کوشان با همت و تداعی گر رشادت ها، تیزبینی ها، بی باکی ها و شهادت ها در راه تعالی میهن اسلامی و بسط وگسترش فرهنگ انسانی و اسلامی است. توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی آلایش در
پیام های تبریک به مناسبت روز خبرنگار
های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ،کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی، اجتماعی ،امنیتی و ....... جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضروری و حیاتی است. بنابراین اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران
قلم خبرنگاران در توسعه جامعه نقش بسزایی دارد
/> هفدهم مردادماه روزخبرنگار را که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده؛را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می کنم. همراهی و همدلی شما دوستان خوب در سال گذشته لطف و منتی بر سرما است، همواره قدردان محبت شما خواهیم بود و بدانید قلم خبرنگاران در توسعه جامعه نقش بسزایی دارد./ پایان پیام
سوگند به قلم و آنچه می نگارد
رئیس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. متن کامل یاداشت نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است: سوگند به قلم و آنچه می نگارد هفدهم مرداد ماه در تقویم
رشد و توسعه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است
مردادماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک عرض می نمایم. بی شک این روز٬ روز پاسداشت از کسانی است که وجدان بیدار جامعه و تصمیم گیر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ٬ شیوا و گیرایشان بی پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می دارند و رسالت خطیر خود را به جای می آورند. رشد و توسعه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران در حقیقت پل
پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با 17 مرداد فرماندار بافق در پیامی ضمن تشکر از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی روز خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آماده است : بسم الله الرحمن الرحیم ن والقلم ما یسطرون نامگذاری هفدهم مرداد بنام روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای تبیین ارزش و منزلت والای خبرنگاری و ارج نهادن به مقام شامخ تلاش گران سختکوش عرصه آگاهی و امید است. خبرنگاری حرفه ، هنر و عشقی است توأم با صداقت ، درستی و امانت داری که بی قرار بر مدار رویدادها و اتفاقات می کاود تا جان های تشنه دانستن را سیراب کند . بی شک این روز پاسداشت کسانی است که همراه و همدل با دولت و ملت برای توسعه شهرستان بافق می کوشند و با کمترین چشم داشت، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت دارند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و شهیدان والامقام عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران عزیز ، صاحبان قلم و اندیشه و فعالین عرصه مطبوعات و رسانه های گروهی شهرستان بافق و کشور عزیز اسلامی تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیقات روزافزون خبرنگاران پرتلاش را در انجام رسالت و اهدافشان تحت توجهات حضرت بقیه ا...الاعظم (عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم. سید مهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق ...
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابهربه مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
به گزارش خبرنگار پانا، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر ، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسمِ الّلهِ الرحمن الرحیم روز خبرنگار نماد حق بینی و حق نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک اندیشی و روز اطلاع رسانی با سلاح قلم است. در اهمیت این روز مقام معظم رهبری فرمودند روز خبرنگار، روز رعایت
خبرنگار بیرق بیداری و آگاهی جامعه را به دست گرفته است
و پیشرفت و توسعه جامعه بشری را فراهم می آورند. در این پیام آمده که روز خبرنگار، روز پاسداشت خبرنگاران صادق، دلسوز و متعهدی است که با عشق و خلوص نیت و درک صحیح از جایگاه و قداست قلم مزین به سوگند حق تعالی در قرآن کریم و نیز آگاهی از اهمیت و حساسیت های رسالت خطیر و عظیم خبرنگاری، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش
خبرنگاران، امانت داران مردم و مشاوران نظام اداری هستند
صداقت؛ امانتداری و اذهان شفاف هموار شده است؛ تا رسیدن به قله های افتخارحرکت می کنند. این مقام مسئول در پایان بیان کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان به خصوص اصحاب رسانه استان کرمانشاه تبریک می گویم و توفیق روز افزون این دیده بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی را از خداوند بزرگ خواستارم. پایان پیام/ پایان پیام/ 81
یارانه مطبوعات شهرهای کوچک و نقاط محروم افزایش یافت
: خبرنگارانی که تاکنون برای مشمول بیمه شدن ثبت نام نکرده اند و یا مدارک خود را ناقص تحویل داده اند، هر چه زودتر از طریق معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام یا مدارک خود را تکمیل کنند. وی گفت: درخواست های بسیاری از سوی خبرنگاران، برای دیدار جامعه خبری با رهبر معظم انقلاب وجود دارد که برای تحقق آن در حال پیگیری هستیم. معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه شب در آیین جشن روز خبرنگار در
تجلیل از خبرنگاران؛ روز پاس داری یا سال پاس کاری!
شمال نیوز: در یادداشتی که تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران؛ روز پاس داری یا سال پاس کاری! و به قلم محسن قائمی نسب نگاشته شده است، نگارنده در روزی که به نام خبرنگاران و اصحاب رسانه نامگذاری شده است، درباره سختی ها، زحمت ها، قدر شناسی ها و قدر ناشناسی ها این قشر می نویسد. مهربانی با قاچاق، سرگرانی با یارمهربان! هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری
بیانیه کارگروه مطبوعات و رسانه استان زنجان در روز خبرنگار
هفدهم مرداد بهانه ای است برای تقدیر از انسان هایی که با ابزار فکر و اندیشه در راستای اطلاع رسانی صحیح و مسئولانه به افکار عمومی، تلاشی جهادگونه می کنند. این روز فرصتی است برای تقدیر از کسانی که حرمت قلم را ارج می نهند و در راه تعالی و پیشرفت جامعه تلاش می کنند. مطبوعات و رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و آزاداندیشی همیشه فرصتی بوده برای رشد و توسعه جوامع و در این مسیر خبرنگار- کسی که قلم
فدراسیون های ورزشی روز خبرنگار را تبریک گفتند
خون شهید عزیزی بنام خبرنگار نامیده شد که نشان از حق گویی داشت؛ این روز شکوهمند که روز پاسداشت از ارزش های قلم می باشد فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تشکر و قدردانی شود. بدین وسیله مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از نقش بی بدیل و غیرقابل انکار خبرنگار محترم در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای ورزش ارزشی تیراندازی، که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند
به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، "مهدی نشاسته گر" ضمن تبریک روز خبرنگار، به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان اظهارداشت : به راستی که رسالت این قشر فرهیخته و پرتلاش به عنوان طلایه داران و پرچمداران عرصه تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی همانا انعکاس مبتنی بر حقیقت وقایع و تلاش در راستای بهبود وضع جامعه و کمک به توسعه همه جانبه و پایدار کشور است. وی افزود: امروز عرصه خبررسانی در پرتو
قلم سوگند یاد کرد که یاری گر راستان و حقیقت جویان باشد
استاندار البرز به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه و گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، متن پیام سیدحمیدطهائی استاندار البرز به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه و گرامیداشت روز خبرنگار بدین شرح است: آنگاه که جان جهان و آن حکیم مطلق یگانه بر قلم و آنچه می نگارد سوگند یاد کرد که ن و القلم و مایسطرون ، قلم
پیام تبریک دکتر صالح آبادی به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با صدور پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار خطاب به خبرنگاران رسانه های گروهی تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک توسعه صادرات، متن پیام تبریک دکتر صالح آبادی به این شرح است: "بنام خدا" خبر آمد خبری در راه است سرخوش آن دل که از آن آگاه است آگاهی جان جامعه از واقعیات و رخدادها رسالتی است بس عظیم که شما
پیام تبریک استاندارخراسان شمالی به مناسب روز خبرنگار
خبر و اطلاع رسانی شهید صارمی و تنها شهید خبرنگار استان شهید امانی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به همه تلاشگران صحنه آگاهی و قلم زنان عرصه امید و همدلی بویژه خبرنگاران پرتلاش استان و اصحاب رسانه تبریک گفته و توفیقات روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی
استاندار فارس: سرمایه گذاری در سایه امید و نشاط جامعه تحقق می یابد
باشند و حقوق خود را بشناسند برای رسیدن به آن تلاش می کنند و در آن صورت جامعه ای حق مدار و بر مدار قانون خواهیم داشت. او اضافه کرد: دفاع از حقوق مردم رسالت خبرنگاران است اما مشروط بر اینکه خبرنگار انعکاس دهنده خواسته های واقعی و نه ساختگی مردم باشد و انتظارات و خواسته های مردم را آنگونه که هست منعکس کند. وی ادامه داد: در این راه قلم مقتدرترین ابزاری است که در اختیار خبرنگاران است و هیچگاه نباید با
پیام تبریک فرماندار مهریز به مناسبت روز خبرنگار
,تعهد,دلسوزی و وظیفه اند و در عصری که کثرت و سرعت تبادل اطلاعات, خبرنگاران امین را به سرمایه ای برای حفظ اگاهی جامعه بدل کرده است, دانش و تعهد اصلی ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان در خدمت به مردم است , چرا که تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه صورت نخواهد پذیرفت. هفدهم مرداد ماه روز بزرگ وسترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی نامگذاری
خبرنگاران درهای شیشه ای مسوولین هستند
سید جلال فیاضی روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : چنانچه خبرنگاران به وظیفه اطلاع رسانی خود به خوبی عمل کنند مسوولین در خانه شیشه ای قرار می گیرند و اعمال آنها قابل کنترل است. وی ادامه داد : تخطی در انجام رسالت خبرنگاری و اطلاع رسانی منجر به غبارآلوده شدن این خانه شیشه ای شده است. فیاضی با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایرنا دست بزن نظام در مصاف خبری با
خبرنگاران نیک اندیشان عرصه ی اطلاع رسانی، سخت کوشان عاشق و سفیران وجدان بیدار جامعه هستند
مدیرکل کانون استان یزد، در پیام خود به مناسبت گرامی داشت 17 مردادماه روز خبرنگار، خبرنگاران را نیک اندیشان عرصه ی اطلاع رسانی، سخت کوشان عاشق و سفیران وجدان بیدار جامعه دانست. به نام خداوند روشنایی و نور جان نباشد جز خبر در آزمون هر که را افزون خبر جانش فزون اقتضای جان چو ای دل آگهی است هر که آگه تر بود جانش قوی است مولوی فرهنگ، ادب و هنر هر جامعه، زمانی فرصت ظهور، بروز، توسعه و گسترش می یابد که در بستر مطلوب اطلاع رسانی قرار بگیرد و بی شک خبرنگاران سهم سترگی در آگاهی بخشی و توسعه ی جامعه دارند. زیرا آن ها را می توان نیک اندیشان عرصه ی اطلاع رسانی، سخت کوشان عاشق و سفیران وجدان بیدار جامعه دانست. هفدهم مردادماه روز خبرنگار و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران صدیق و شریف، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم. تلاش و مسوولیت پذیری شما عزیزان در انجام رسالت خطیر خبرنگاری که حاصل آن روشن گری جامعه، پاسخ گویی مسوولان و رضایت مردم است، ستودنی است. لحظه های ناب زندگی تان در سایه ی مهربانی های حق تعالی – پیروز و شاد باشید عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ...
پیام تبریک مدیرکل اوقاف قزوین به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار
انسان هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات میگشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می کنند . درعصری که کثرت و سرعت تبادل اطلاعات ، خبرنگاران امین را به سرمایه ای برای حفظ آگاهی جامعه بدل کرده است ، دانش و تعهد اصلی ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالتشان درخدمت به مردم است؛ چرا که تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع رسانی اصحاب رسانه
پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند . به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز خبرنگار
جایگاه ارزشمند جمعیت هلال احمر در بین مردم و اذهان عمومی در گروی دلسوزی و تلاش ، زحمت و تعهد خبرنگاران و اصحابه رسانه می باشد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه تبرک عرض نمود و گفت : 17 مرداد ماه هر سال فرصتی ارزشمند برای تجلیل از زحمات همه خبرنگاران خدوم و فرهیخته ، خبرنگارانی که صداقت و تعهدانه و مدبرانه، که با تیغ قلم خویش، به نبرد با سفیران دروغ و ناراستی برخاسته و پاکدستی و انصاف را فریاد می زنند و خالصانه همدل و همسو با اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی ایران در جهت تسکین آلام بشری و صلح و دوستی فعالیت می کنند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه پیام خود بیان کرد : جایگاه ارزشمند جمعیت هلال احمر در بین مردم و اذهان عمومی در گروی دلسوزی و تلاش ، زحمت و تعهد خبرنگاران و اصحابه رسانه می باشد. چراکه رسانه ها همواره نقش مهمی در آگاهی بخشی و جلب مشارکت و شکوفایی فعالیت های مردم نهاد داشته اند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و شهدای خبرنگار و رسانه استان یزد ، که عمر خویش را بهای این حرفه و اطلاع رسانی نمودند ، به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای توسعه و اعتلای میهن اسلامی خدمت می کنند، تبریک عرض می نمایم و از تمام خبرنگارانه و اصحاب رسانه استان که خالصانه از همراهی و اهتمام ویژه در انعکاس فعالیت هاو اهداف جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمایم. ...
17 مرداد، فرصت ارزشمندی برای تبیین منزلت والای خبرنگاری است
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدقادر قادری، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی به مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:. هفدهم مرداد، روز خبرنگار فرصت ارزشمندی برای تبیین ارزش و منزلت والای خبرنگاری و ارج نهادن به مقام شامخ تلاش گران عرصه آگاهی و امید است. روز خبرنگار یادآور خدمات و زحمات انسان های فرهیخته ای است
رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل از رسانه ملی و خبرنگاران واحد مرکزی خبر شبکه آفتاب گفت: هفدهم مرداد ماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است و فرصتی است که این روز شکوهمند را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران ، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی تبریک عرض نمایم. وی گفت: با تحول شگرفت در عرصه اطلاع
نقش خبرنگاران در توسعه و پیشرفت هر جامعه غیرقابل انکار است
این عزیزان آروزی موفقیت و ابرزا داشته است: این اینجانب، مجددا روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش کشور، بخصوص استان مقدس قم تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم. ** مدیرکل هواشناسی استان قم نیز در پیامی روز خبرنگار
پیام شهردار مهریز بمناسبت روز خبرنگار
، قدردانی شود. اینجانب روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم، تلاشگران عرصه خبر و رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال دولت و ملت؛ همدلی وهمزبانی نامگذاری شده شاهد تعامل و همدلی، همکاری و همفکری هر چه بیشتر خبرنگاران در مسیر توسعه و آبادانی شهرمان و پیشرفت روز افزون همه خبرنگاران باشیم. محمدرضا زارعیان شهردار مهریز
روز خبرنگار روز حق گویی و حق جویی است
، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش عرصه سلامت تبریک گفته و برای مجاهدان صدیق این عرصه، آرزوی سرافرازی و توفیق دارم. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت . در پیام دکتر احمد رضا زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است