سایر منابع:
سایر خبرها
یک مسوول: ایرنا جایگاه ارزشمندی در حوزه اطلاع رسانی کشور دارد
تنها باید در مسیر خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهای آنان قرار گیرد و یقینا این امر عبادتی بزرگ محسوب می شود. در هفدهم مرداد ماه سال 1377، 'محمود صارمی' خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد. 7498/1211
انعکاس مطالبات مردم از حکومت وظیفه خطیر خبرنگاران
مردم برسد و از سویی نیز انتقادات و مطالبات مردم به مسوولان نظام منتقل شود. هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، شورای فرهنگ عمومی نیز به همین مناسبت، هفدهم مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد. اقتصام(1)1836**1558
ایرنا رسانه ای فراگیر ، تاثیرگذار و مورد اطمینان مردم است
های منطقه می توانند زمینه توسعه را فراهم کنند . معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار از تلاشهای دست اندرکاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزواردر امر اطلاع رسانی قدردانی کرد . سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در هفدهم مرداد ماه سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق، از سوی شورای فرهنگ عمومی و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است . 8148/7499/ ...
خبرنگاران با وحدت در جهت انعکاس دستاوردهای انقلاب تلاش کنند
انقلاب اسلامی تلاش کنند. گفتنی است؛ در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد./864/ت302/ب4
هفدهم مرداد روز خبرنگار گرامی باد
هفدهم مردادماه روز گرامیداشت روشنگری و آگاهی بخشی بر خبرنگاران بی ادعا گرامی باد. این روز نماد حق بینی و حق نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک اندیشی و روز اطلاع رسانی با سلاح قلم است. خبرنگاری نیز مانند معلمی، از جمله اموری است که برخی آن را شغل، عده ای منزلت و بسیاری نیز آن را فراتر از یک حرفه، بلکه رسم عاشقی می دانند؛ عشق به آگاهی رسانی، تأثیرگذاری و بسیاری دیگر از صفاتی که
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار
در ادامه آورده است: این روز شکوهمند را که روز پاسداشت قلم و آگاهی است، به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به عنوان یکی از خادمین نظام بیمه های اجتماعی، مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش های اجتماعی رسانه ها که در انعکاس رخدادهای مرتبط با بزرگ ترین سازمان بیمه اجتماعی کشور نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم. اجتمام(1)**7029**1584 ...
ایرنا از موثرترین رسانه های جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است
سید احمد هاشم آبادی روز شنبه در جریان بازدید از ایرنای خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار افزود : ایرنا علاوه بر اینکه در کشور رسانه مادر و تاثیر گذار است در حوزه خارجی هم جهت دهی رسانه ای کشور را بر عهده دارد. وی در ادامه با بیان اینکه رسالت خبرنگاران ، رسالت پیامبری است و بر این اساس باید مبنای اطلاع رسانی ، صحت ، سلامت و صداقت باشد ، اظهار کرد : در این صورت می توان در راستای حل مسائل و مشکلات
خبرنگاری یک واژه نیست یک راه است
بدون تردید هفدهم مرداد را بسیاری از مسئولان نظام، اهل قلم و جامعه رسانه به خاطر دارند روزی که محمود صارمی در مأموریتی برون مرزی توسط کوردلان و دشمنان آگاهی و دانش، به شهادت رسید تا روزی تلخ در اذهان مردم کشورمان باقی بماند تا به احترام همین شهید عزیز و دیگر شهدای گرانقدر رسانه، هفدهم مرداد ماه را روز خبرنگار نامگذاری کنند تا همگان بدانند در کشورما، خبرنگاری تنها یک حرفه یا یک واژه نیست، بلکه یک
پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
خبرنگارانی درستکار، شدنی است. خبرنگاران که از مهره های اساسی این مهم به شمار می آیند، باید با قبول خطرهای فراوان، به واقعیت مسئله پی برده و آن را به مردمان برسانند. در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، به همین مناسبت، هفدهم مرداد
خبرنگاران در پیگیری حل مشکلات مردم نقش بسزایی دارند
اسلامی روز هفدهم مرداد ماه 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست عوامل جهالت و نفاق به شهادت رسید. این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی و دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. 7494 / 6053
خبرنگاران با قلم شیوا مسئولیت تاریخی خود را ایفا می کنند
به گزارش خبرگزاری مهر ، در پیام دکتر علی رضا زالی آمده است: هفدهم مردادماه یادآور تلاش و مجاهدت زنان و مردانی است که در بیان واقعیات و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی با سعی بلیغ و قلم شیوا و با اتکا به تعهد برخاسته از ایمان ناشی از وجدان، مسئولیت تاریخی خود را ایفا می کنند. کسانی که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه امید و آگاهی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و دلسوز این مرزبوم به ویژه آنها که قلم راستین خود را در عرصه سلامت و بهداشت به گردش در می آورند، تبریک می گویم. ...
خبرنگاران چشم بیدار مردم و مسئولان
صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد. این روز ارزشمند اجتماعی، بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان گرامی باد . انتهای پیام//گ
خبرنگاران، قاصدان صادق، امین و راویان راستین اطلاعات و اخبارند
به گزارش گیل خبر به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه (روز خبرنگار) ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است: هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار خستگی ناپذیر عرصه اطلاع رسانی، شهید صارمی است که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. در جامعه امروز رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری زبان گویای حکومتها، احزاب و ایده های مختلف می باشند
بیانیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر
بر نظام و جامعه اسلامی مان یقیناً باید متفاوت از همتایان غربی و شرقی شان باشد . اطلاق چشم و گوش بینا و شنوای مردم به جامعه خبرنگاران و دست اندرکاران امور خبری و اطلاع رسانی یقیناً وظیفه و عملکرد آنان را همراه با اهمیت مضاعف خواهد نمود ، یقیناً چشم و گوش فرد در اکثر مواقع و شرایط دقیق ترین و صحیح ترین انعکاس را از رویدادها به فرد منتقل می کند و همین انتظار از خبرنگاران و اهالی قلم در قبال
خبرنگاران دیده بانان هویت ملی در عرصه اطلاع رسانی هستند
اظهارکرد: در تقویم کشورمان هفدهم مرداد ماه هر سال، روز خبرنگار پیش بینی شده است و علت نامگذاری این روز شهادت محمود صارمی، یکی از خبرنگاران متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در چنین روزی در سال 1377 در شهر مزار شریف افغانستان به دست جاهلان طالبان به شهادت رسید. احمدی، خبرنگاران و روزنامه نگاران را چشمان بیدار جامعه دانست و بابیان اینکه نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها از اهمیت ویژه ای
بخشی از اقتدار امروز نظام مرهون خبرنگاران است
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بی شک بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خبرنگاران خستگی ناپذیری است که با انتشار صحیح، دقیق و به موقع اخبار در کنار وظایف سایر نهادهای انقلاب اسلامی، ایفاء نقش می نمایند. به گزارش جماران، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار و سالگرد شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید
پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت روز خبرنگار
جایگاه ارزشمند جمعیت هلال احمر در بین مردم و اذهان عمومی در گروی دلسوزی و تلاش ، زحمت و تعهد خبرنگاران و اصحابه رسانه می باشد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه تبرک عرض نمود و گفت : 17 مرداد ماه هر سال فرصتی ارزشمند برای تجلیل از زحمات همه خبرنگاران خدوم و فرهیخته ، خبرنگارانی که صداقت و تعهدانه و مدبرانه، که با تیغ قلم خویش، به نبرد با سفیران دروغ و ناراستی برخاسته و پاکدستی و انصاف را فریاد می زنند و خالصانه همدل و همسو با اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی ایران در جهت تسکین آلام بشری و صلح و دوستی فعالیت می کنند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه پیام خود بیان کرد : جایگاه ارزشمند جمعیت هلال احمر در بین مردم و اذهان عمومی در گروی دلسوزی و تلاش ، زحمت و تعهد خبرنگاران و اصحابه رسانه می باشد. چراکه رسانه ها همواره نقش مهمی در آگاهی بخشی و جلب مشارکت و شکوفایی فعالیت های مردم نهاد داشته اند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی و شهدای خبرنگار و رسانه استان یزد ، که عمر خویش را بهای این حرفه و اطلاع رسانی نمودند ، به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای توسعه و اعتلای میهن اسلامی خدمت می کنند، تبریک عرض می نمایم و از تمام خبرنگارانه و اصحاب رسانه استان که خالصانه از همراهی و اهتمام ویژه در انعکاس فعالیت هاو اهداف جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمایم. ...
خبرنگاران پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع رسانی جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. متن کامل پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است: سوگند به قلم و آنچه می نگارد هفدهم مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی به نام تلاشگران و زحمتکشانی مزین گشته است که با قلم و بیان شیوای خویش در نشر و بازگویی حقایق
پیام انجمن روابط عمومی مازندران به مناسبت روز خبرنگار
به نام خداوند مهربان،خداوند ارتباط گر،خداوند لطیف شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار فقید محمود صارمی است که به پاس رشادت ها ، اهداف والا و خدمات شایسته این خبرنگار تلاشگر به نام" روز خبرنگار" در تاریخ پرافتخار ایران سرفراز ثبت شد و انجمن روابط عمومی مازندران ضمن ارج نهادن به مقام والای تمامی شهدای خبرنگار، این روز سترگ را به تمامی خبرنگاران متعهد
خبرنگاران اصحاب قلم و اندیشه و زبان گویا و حقیقت جوی جامعه اند
دانستن را سیراب کند. استاندار سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و شهیدان والامقام عرصه رسانه و خبر، فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و فعالین عرصه مطبوعات و رسانه های گروهی استان سمنان را تبریک گفت. محمد وکیلی در پیام روز خبرنگار اضافه کرد: از خداوند منان توفیقات روزافزون خبرنگاران پرتلاش را در انجام رسالت و اهدافشان تحت توجهات حضرت
فعالیتهای ایرنا در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است
باید فعالیتهای رسانه ها که در خط مقدم این جبهه قرار دارند بسیار هدفمند شود. حجت الاسلام علی باقری نسب افزود: فعالیتهایی که ایرنا در این مدت انجام داده در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند است. در هفدهم مرداد ماه سال 1377، 'محمود صارمی' خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد. 7498/1211
پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش خبرگزاری فارس ، فدراسیون فوتبال درپیامی روز 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به تمام تلاشگران عرصه روشنگری و اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت. سایت فدراسیون فوتبال نوشت: در این پیام با تأکید بر نقش و رسالت خطیر رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی آمده است: هفدهم مرداد ماه یادآور سالروز شهادت شهید صارمی است و همین بهانه کافیست که یادی از جامعه خبری کشورمان داشته و به همه
دریادار سیاری روز خبرنگار را تبریک گفت
توانند انجام دهند. همین ماجرای هفتم آذر به یک شکل زیبا و داستانی در آورده شود و در رسانه ها منعکس شود، بچه ها به شکلی و بزرگترها به شکل دیگری بخوانند. اینها یک کارهای بسیار خوبی است." اینجانب هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شجاع و پرتلاش شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به عنوان یک روز ارزشمند اجتماعی به همه خبرنگاران گرامی که در کسوت خبر رسانی، متعهدانه و با جدیت فعالیت می نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روز افزون همه عزیزان را در ظلّ توجّهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت می نمایم. ...
خبرنگاران باقلم پیوندی جاودانه دارند/خبرنگار طلایه دار جبهه آگاهی
، سالروز شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی که به نام روز خبرنگار مزین و نام گذاری شده است، را به تمامی دست اندرکاران این حوزه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم . سید عباس دانایی در این پیام با اشاره به نقش مهم و خطیر خبرنگاران در بیان حقایق و واقعیت ها در جامعه آورده است: همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت تدبیر و امید و نظام مقدس
بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی بمناسبت روز خبرنگار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - هفده سال پیش در چنین روزی محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و جان بر سر پیمان حرفه ای خویش نهاد و اینگونه در ایران اسلامی، 17 مرداد " روز خبرنگار " نام گرفت. اکنون، هفدهم مرداد، پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود و با علم به رسالت عظیم خویش بر صحیفه تاریخ می نگارند. رسانه
پیام ریاست آموزش و پرورش پاکدشت به مناسبت روز خبرنگار
مند زیادی را در این حوزه آموزش داده و به کار گیرد. بر خود فرض می دانم، ضمن نکوداشت یاد و خاطرۀ شهید گرانقدر محمود صارمی و همۀ شهدای گرانقدر عرصۀ خبر و اطّلاع رسانی، هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به این قشر پر تلاش و جویای حق تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منّان خواستاریم و امید آن داریم تا خبرنگاران با ترویج دانش، زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت، حضرت موعود (عج) باشند. / خبرنگار: زهرا بهرامی/
پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت روز خبرنگار
...، جان خود را تقدیم انقلاب کردند . این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم . از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت ، سلامتی ، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران محترم را مسئلت دارم . سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد ...
پیام رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
کوششی دریغ نمی ورزند. این روز بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری روز رعایت حریم قلم و اندیشه و یادآور حماسه آفرینی کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می دهند و یادمان نیکی است برای گرامیداشت شهدای خبرنگار بالاخص شهید صارمی که ادامه راه این شهید مایه افتخار هر خبرنگار و مباهات ایران اسلامی است. اینجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و
پیام مدیر بانک سپه به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،این روز، یادآور حماسه آفرینیهای کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. یاد و خاطره ی شهیدان خبرنگار گرامی باد. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش اند ، خبرنگاران کسانی اند که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی و مجاهدتهای
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ابهربه مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار
به گزارش خبرنگار پانا، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر ، در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسمِ الّلهِ الرحمن الرحیم روز خبرنگار نماد حق بینی و حق نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک اندیشی و روز اطلاع رسانی با سلاح قلم است. در اهمیت این روز مقام معظم رهبری فرمودند روز خبرنگار، روز رعایت