چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۸

50 درصد دانشگاه های دولتی از استاندارد کافی برخوردار نیستند

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشگاه های کشور بخصوص دانشگاه های دولتی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند به طوری که از 143 مرکز آموزشی دولتی 50 درصد از استاندارد کافی را ندارند. دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزش وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: پذیرش بدون آزمون در دانشگاه ها از ریل خارج شده به طوری که در بعضی مقاطع 27 درصد افزایش جمعیت دانشجویی داشتیم که این خود باعث می شود تا دانشگاه ها جمعیت دانشجویی بالایی را در مقابل مشکلات آموزشی تجربه کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)