پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۰۷:۴۷

سئول، پیونگ یانگ را عامل انفجارمرزی هفته گذشته دانست

شفقنا_ وزارت دفاع کره جنوبی امروز ( دوشنبه ) اعلام کرد: این نیروهای کره شمالی بوده اند که با نقض حریم مرزی ما ، این مناطق را مین گذاری کرده اند . این اقدام پیونگ یانگ عواقب " سنگینی " به همراه خواهد داشت. انفجار مین در مناطق مرزی میان دو کره در سه شنبه هفته گذشته موجب زخمی شدن دو سرباز کره جنوبی شده است . منبع: استار تریبون انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)