پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۴

داوری آثار جشنواره عکس قاب فیروزه ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جلسه داوری جشنواره عکس قاب فیروزه ای در سالن سوره حوزه هنری استان قم پیش از ظهر امروز برگزار شد. این جلسه با حضور مهدی ایمانی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قم و محمدمهدی بهمنی عکاس و مدرس دانشگاه به عنوان داور و مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان به عنوان ناظر برگزار شد. در این جلسه 38 اثر از آثار ارسالی برای برگزاری نمایشگاه و پنج اثر نیز به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)