سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۷:۲۰

چرا مسمویت با فرشته تباهی (قارچ قاتل) افزایش یافته است؟

در روزهای اخیر اخبار متعددی از مسمومیت ناشی از مصرف قارچ به منتشر شده است. بر اساس آخرین آمار 1017 نفر به دلیل مسمومیت مصرف قارچ سمی به بیمارستان ها مراجعه کردند که از این تعداد 15 نفر فوت شده اند. مسمومیت با قارچ سمی اتفاق تازه نیست و هر ساله با آغاز فصل بهار شاهد آن هستم اما، چرا امسال تعداد مسمویت ها و فوتی ها در کشور بر اثر مصرف قارچ سمی معرف به فرشته تباهی افزایش داشته است؟ ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)