سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۲:۴۰

آیا ابتلا به مریضی ها به خاطر گناه است؟

ای خدا چرا به یکی این همه نعمت داده ای و ما این همه بدبختیم؟ چرا فلانی هم زیبایی دارد، هم ثروت هم سلامتی و... و ما هیچ نداریم؟ چرا تا دو روزی شادم و می خندم یک مدت باید غم ببینم و سختی بکشم و گریه کنم؟ در ادامه این مطلب را به نقل از تبیان بخوانید. آیا مریضی ها به خاطر گناه است؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)