سایر منابع:
سایر خبرها
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن تشریح و اهمیت شرح وظایف کارگروه به مراحل پیش بینی و پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی و همچنین زلزله خیز بودن در بخش هایی از شمال غرب؛ غرب و جنوب شرق استان که بر روی گسل قرار دارند پرداخت. وی گفت: به عنوان مثال در شهرستان های فراشبند، کازرون
، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین اعلام کرد: این تصمیم با توجه به پیش بینی وزارت نیرو مبنی بر کاهش تولید انرژی برق از نیروگاه ها و در پی کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و پایین آمدن سطح ذخیره آب سد ها و همچنین افزایش میزان مصرف برق بویژه در مناطق گرمسیری گرفته شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شرکت توزیع برق استان فارس با تاکید بر
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، کتاب پسران حوا روایت گر مجموعه خاطرات رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس اسماعیل جمالی است که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس و به قلم خود جانباز به چاپ رسیده است. این کتاب توسط انتشارات شاهچراغ و در قالب 104 صفحه منتشر شده است. اسماعیل جمالی یکی از رزمندگان و جانبازان قلم به دست و متولد شهر نوجین شهرستان فراشبند
به گزارش روزپلاس؛ پیشنهادات مطرح شده در کارگروه سلامت و امنیت غذایی و دخانیات شهرستان فراشبند، اهدای کتاب به افرادی بود که قلیان های خود را به شبکه بهداشت و درمان تحویل می دهند تا ضمن مبارزه با مصرف دخانیات، فرهنگ کتاب خوانی نیز نهادینه شود. رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند اضافه کرد: در این طرح افرادی که قلیان خود را تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دهند، یک جلد کتاب به آن ها
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ اکبر نوشادی کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، گفت: در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و همسو با اجرای مصوبات کارگروه آرد و نان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت بر واحد های صنفی نانوایی در شهرستان فراشبند شدت یافت. وی تصریح کرد: در این برنامه نظارتی که در قالب گشت مشترک با حضور نمایندگانی از فرمانداری
هوتن شکیبا به اتفاقات و حواشی مربوط به افتتاح یک استخر در فراشبند استان فارس واکنش نشان داد. وی در صفحه اینتاگرام خود با انتشار تصویری از فیلم لیسانسه ها اینگونه نوشت: ظاهرا این دو بزرگوار نماینده و فرماندار شهر "فراشبند" هستند که با کت و شلوار پریدن تو استخر تا استخرو افتتاح کنن بعد ما تو لیسانسه ها این کارو میکنیم محکوم میشیم به "طعنه به سانسور" و یه سری میگن "فانتزیتون زیاده آخه مگه ممکنه با کت و شلوار برید تو استخر" بعدشم که صدا و سیما بهش برمیخوره و... ولی دیدین ما قصدی نداشتیم و این یه کار معمولیه؟!!!! خیلی معمولی خیلی خیلی معمولی ...