چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۰۰:۴۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم

اهواز- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم گفت: دربی های خوزستان همواره کیفیت بالایی داشته اما تیم فولاد امروز تحت تاثیر بازی خوب استقلال خوزستان قرار گرفت و متحمل شکست شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)