پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۴

تیم ملی دوومیدانی 27 مرداد به چین می رود

تیم ملی د و و مید ا نی ایران با شش نماینده 27 مرداد ماه راهی کشور چین می شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی د و و مید ا نی ایران برای حضور در مسابقات جهانی این رشته بیست و هفتم مرداد ماه راهی پکن می شود. ملی پوشان ایران ساعت 20 سه شنبه بیست و هفتم مرداد ماه تهران را به مقصد پکن چین ترک می کنند. برای نخستین بار تیم ملی د و و مید ا نی ایران موفق شد شش سهمیه در مسابقات جهانی داشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)