پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۲۸

حسن زاده: تیم های بدهکار دسته اولی باید نیمی از بدهی های خود را پرداخت کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره نشست خود با رئیس فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ برتر گفت: این نشست به منظور بررسی وضعیت تیم های بدهکار در لیگ دسته یک تشکیل شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)