چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۰

وزیر ارتباطات: قصد تصدی گری در واگذاری اینترنت به کاربر نهایی را ...

وزیر ارتباطات در حاشیه افتتاح پروژه های ارتباطی در استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، با تاکید بر این که دولت بنا ندارد همه کارها را خود تصدی گری کند، اظهار داشت: ما پهنای باند مورد نیاز بخش خصوصی را به هر میزان که بخواهند در اختیار قرار می دهیم، از این رو، واگذاری اینترنت به کاربر نهایی بر عهده به بخش خصوصی می باشد، که برخی رسانه ها موضوع را به گونه ای دیگر منعکس کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)