چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۷

نشست هیات مدیره استقلال با دو غایب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هفتگی هیات مدیره این باشگاه بعد از ظهر امروز یکشنبه در محل این باشگاه برگزار شد. در این جلسه منصور پورحیدری و مقداد نجف نژاد غایب بودند. بعد از بازگشت افشارزاده از سفر به آمریکا، وی هم در این نشست حاضر شده است. + 1 - 0 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)