چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۳

پرونده پارازیت ها در چه مرحله ای است؟

وزیر ارتباطات در تازه ترین اظهارنظر خود در خصوص وضعیت پارازیت ها اعلام کرد: گزارش بررسی وضعیت پارازیت ها همچنان در شورای عالی امنیت ملی در دست بررسی است. به گزارش ایسنا، محمود واعظی در گفت وگوی اختصاصی با روزنامه خراسان ، افزود: اما نتایج بررسی هایی که خارج از موضوع گزارش اصلی، توسط وزارت ارتباطات و با همکاری سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست در حال انجام است، نشان می دهد که وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهبود پیدا کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط