پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۲۱:۲۵

حمله هواداران انزلی چی به سمت سیدجلال حسینی/ شادی گل جالب توجه بوعذار

به گزارش خبرگزاری فارس ، نیمه دوم دیدار تیم های نفت تهران و ملوان در حالی برگزار شد که هواداران انزلی چی بارها در این نیمه هم علیه سیدجلال حسینی مدافع انزلی چی نفت تهران فحاشی کردند. * هر گاه اکرمی داور وسط بازی سوتی می زد که نظر منصوریان این سوت اشتباه بود سرمربی تیم نفت به علیرضا فغانی داور چهارم این بازی اعتراض می کرد. * بنری در ورزشگاه نصب شده بود که روی آن یاد و خاطره 175 شهید غواص نگه داشته شده بود. * بلندگوی ورزشگاه تختی حاضران در استادیوم را 590 نفر اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)