سایر منابع:
سایر خبرها
محرومیت 4 جلسه ای علیرضا فغانی
به گزارش گذار نیوز، اعتراض مسوولان پرسپولیس به عملکرد داور دیدار تیم شان برابر پرسپولیس باعث شد تا روز گذشته جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود و به بحث و بررسی شرایط داوری در لیگ برتر پرداخته شود. در این جلسه که با حضور مسعود عنایت، رییس دپارتمان داوری و علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد موضوع اصلی به قضاوت علیرضا فغانی و اعتراض سرخپوشان به داوری بازی برابر ذوب آهن مرتبط بود
محرومیت 4 جلسه ای برای علیرضا فغانی/ چرا اصفهانیان محروم نمی شود؟!
/> شاید بهتر باشد فدراسیون نیز جریمه ای برای اصفهانیان و دوستانش در نظر بگیرد که این داور را برای یک بازی حساس انتخاب کرده اند. فغانی چند هفته محروم بود و بلافاصله در برگشت از محرومیت، این بازی حساس را قضاوت کرد. قطعا اعضای کمیته داوران می توانستند بازی راحت تری که پخش زنده هم نباشد به فغانی بدهند اما آنها با دادن قضاوت یک بازی حساس به این داور، عملا او را دچار دردسر کردند.
عنایت: فغانی حداقل 4 جلسه محروم می شود
هنوز تصمیمی در مورد فغانی نگرفته ایم اما چیزی که مسجل است این است که وی در صحنه اخراج بنگر و اعلام پنالتی به سود تیم ذوب آهن مرتکب اشتباه شد و این اشتباه برای او محرومیت به دنبال خواهد داشت. فکر می کنم دلیل اصلی اشتباه فغانی به این موضوع برمی گردد که وی نسبت به آن صحنه دید مناسبی نداشت. وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط میزان محرومیت فغانی طبق قانون چند جلسه خواهد بود، تاکید کرد: ما هنوز در مورد میزان محرومیت فغانی تصمیمی نگرفته ایم اما طبق قانون حداقل محرومیتی که برای وی در نظر گرفته می شود 4 جلسه خواهد بود. 43 43 ...
مرادی: نباید حمایت کورکورانه کنیم، بازی پرسپولیس و ذوب آهن روز خوب فغانی نبود
به گزارش هدانا مسعود مرادی، در خصوص محرومیت 4 جلسه ای علیرضا فغانی گفت: درست است که من ناظر بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن بودم اما طبق قوانین فیفا و AFC حق اظهار نظر در مورد عملکرد فغانی ندارم. گزارش مکتوبم را با جزئیات در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار دادم و آنها نیز این گزارش را با فیلم بازی تطبیق می دهند. وی افزود: نمی دانم چرا برخی رسانه ها پس از بازی اظهارنظرهایی از
فغانی 4 جلسه محروم شد
صراط: رئیس دپارتمان داوری از محرومیت 4 جلسه ای علیرضا فغانی خبر داد. مسعود عنایت در مورد میزان محرومیت علیرضا فغانی از داوری در لیگ برتر گفت: به دلیل اشتباه های تاثیرگذاری که در لیگ برتر در بازی پرسپولیس و ذوب آهن داشت او را 4 جلسه قضاوت محروم کرده ایم زیرا ناظر داوری به او نمره پایینی داده است.
کارنامه همه قضاوت های فغانی برای پرسپولیس+جدول
سرشناس بازی پرسپولیس – ذوب آهن از نگاه فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران اشتباهات تاثیرگذار داشته یک نکته است و این که پرسیده می شود آیا فغانی نگاهی منفی به سرخابی ها دارد نکته ای دیگر. بررسی قضاوت های داور فینال جام ملت های آسیای اخیر در دیدارهای پرسپولیس – حداقل روی کاغذ- نشان می دهد سوت های فغانی چندان هم برای قرمزها بدیمن نبوده است. سوت اول و پنچری پیکان علیرضا
وزارت ورزش 4 اشتباه داور فغانی را به کفاشیان اعلام کرد
به گزارش گذار نیوز، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون و مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری ظهر دیروز به ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان رفتند و در جلسه ای با نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش شرکت کردند. این جلسه پیرامون اتفاقات اخیر در فوتبال از جمله داوری برخی از مسابقات برگزار شد که البته اخبار زیادی نیز از صحبت های رد و بدل شده منتشر نشد.
نگاهی به وضعیت داوری در فوتبال ایران/ چرا به اینجا رسیدیم؟
داوری کشور بعد از هر اشتباه داوران انجام می دهند، گو آن که آنها آنجا هستند که در هر شرایطی بر اشتباهات داور خود سرپوش بگذارند، مگر آن که اشتباه مانند اشتباه فغانی در دیدار پرسپولیس – ذوب آهن واضح باشد که کاری از رئیس کمیته داوران فریدون اصفهانیان هم بر نیاید و رئیس زنجانی کمیته داوران را وادار به اعتراف به اشتباه داور متبوع خود کند. محسن قهرمانی که آن اشتباهات عجیب و غریب را در زمین
اومانیا: پرسپولیس مدعی اصلی است
نشان داد. او در مورد قضاوت داور این دیدار نیز گفت: من واقعا از اخراج محسن بنگر متاسفم. اصلا دلیلی نداشت بخواهیم او را از دست بدهیم و به نظرم این مساله فقط برای پایان یک سریال بود. سریالی که از نیمه دوم مایه عذاب ما بود و سد محکمی برای نرسیدن به نتیجه دلخواه. مایکل اومانیا که به دنبال این است به طور حرفه ای با مساله برخورد کند در ادامه گفت: در حیطه وظایف من نیست درباره داوری
واکنش کریم باقری به اشتباهات فغانی
به گزارش نامه نیوز ، اشتباهات فغانی داور بین المللی فوتبال ایران در بازی پرسپولیس و ذوب آهن انتقادهایی را برانگیخت. کریم باقری مربی پرسپولیس اما در واکنش به این اتفاقات خیلی منطقی حرف می زند و می گوید: فکر می کنم ما نباید در این مورد حرف بزنیم. بالاخره همه مردم شاهد ماجرای داوری بودند. باید با داورانی که اشتباه می کنند، برخورد شود. حالا که مشخص شده داور مقصر است باید او را جریمه کنند. حالا ما به
داوری به ضرر پرسپولیس، به سود استقلال!
به گزارش افکارخبر ، این موضوع را حتی فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم تأکید کرده و گفته قبول دارد نتایج برخی بازی ها با اشتباهات داوری تغییر کرده است مثلاً اصفهانیان درخصوص قضاوت علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفته گل دوم ذوب آهن که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اشتباه بود و خطای هند پنالتی رخ نداده بود و فغانی اشتباه کرد. اصفهانیان حتی درخصوص اخراج بنگر هم گفت که این اتفاق در پی
حیدری: دست برانکو خالی است
سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از چند وقت برای دیدن بازی به ورزشگاه آزادی رفتم و بازی را از نزدیک دیدم و معتقدم پرسپولیس خیلی زیباتر نسبت به گذشته بازی می کند، اما این تیم دچار مشکلات مدیریتی و بودجه ای است. وی در ادامه عنوان کرد: برانکو تأثیر خوبی روی تیم گذاشته است اما متأسفانه دست برانکو برای چیدمان ترکیب تیم خیلی خالی
غیاثی: آقای کفاشیان ترسو نباش
مهر نوشت: رضا غیاثی درباره تصمیم کمیته داوران برای محروم کردن علیرضا فغانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما فقط یاد گرفته ایم که داور بدبخت را شهید کنیم! آقایان کمیته داوران باید اول با خودشان برخورد شود که فغانی را بدون روحیه برای بازی ذوب آهن با پرسپولیس انتخاب کردند. فغانی از نظر آمادگی جسمانی بهترین داور ما است ولی آمادگی روحی قضاوت بازی پرسپولیس را نداشت. پیشکسوت داوری
خداحافظی فغانی، شایعه یا واقعیت؟
عصر بانک ؛ بعد از قضاوت پرحاشیه علیرضا فغانی در آخرین مسابقه چهاردهمین دوره لیگ برتر میان تراکتور و نفت، این داور بین المللی کشورمان بعد از دوری سه ماهه از داوری، با یک قضاوت پرحاشیه دیگر به لیگ برتر بازگشت. فغانی که در سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم، قضاوتی را انجام نداده بود، در هفته چهاردهم لیگ، با مسابقه حساس پرسپولیس و ذوب آهن به لیگ برتر بازگشت؛ مسابقه ای که شاید ابتدای مسابقه فکرش
عبدی:برای برانکو فرصت تعیین نشده و صبورانه از او حمایت می کنیم
می کنیم. از ساعت 12 تا 14 جلسه هیات مدیره است و اگر لزومی داشته باشد جلسات کمیته فنی و کمیته انضباطی هم بعد از آن برگزار می شود. وی همچنین در خصوص بحث کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ برتر به خاطر اشتباهات داوری که بعد از بازی با ذوب آهن مطرح می شود، گفت: این موضوع بیشتر در وبلاگ ها مطرح بود آن هم به خاطر اعتراض نسبت به داوری هایی که افت داشته است. باید دید کمیته داوران نسبت به این اعتراضات
سعید آذری: تفاوت ما با حریف، درون دروازه بود
که ما پنالتی زن داشتیم و آنها نداشتند. امید عالیشاه اتفاقاً یکی از بهترین های زمین بود ولی خوب پنالتی نزد. درباره عملکرد علیرضا فغانی نظری ندارید؟ قضاوت در این رابطه را به کارشناسان داوری واگذار می کنم اما مگر ما در 3 بازی گذشته از اشتباهات داور متضرر نشدیم؟ گفتم که رفتیم و خودمان را قوی تر کردیم. پرسپولیس امروز بهتر از سال های گذشته است و همان طور که در مصاحبه قبل از بازی هم گفتم بسیار خطرناک تر از استقلال بود. در پایان به عنوان یک کارشناس مدیریت می گویم اگر هواداران این تیم صبور باشند پرسپولیس به جمع مدعیان لیگ بازخواهد گشت. سعید آذری ...
مهاجری: انتقادات اعتمادبه نفس داوران را گرفته
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من نمی گویم که قضاوتهای دیدارهای پدیده بدون نقص بوده ولی اگر به قضاوتهای داوران داخلی ما در بازیهای برون مرزی نگاه کنیم آنها بیرون از ایران بهتر قضاوت می کنند چون در آنجا استرس کمتری و تمرکز بالایی دارند. متاسفانه هجمه انتقادات علیه داوری باعث شده که اشتباهات داوری بالا برود. او ادامه داد: همانطور که گفتم در دیدار با فولاد در دقایق پایانی داور گل
دفاعیه علیرضا فغانی: فیلم بازی را دیدم، باز هم می گویم پنالتی بود
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرورزشی، پرسپولیسی ها می گویند در آن صحنه توپ به سینه بنگر که حالت متعادلی نداشت و روی زمین افتاده بود، خورد و داور نباید پنالتی می گرفت اما علیرضا فغانی مدعی است آن صحنه پنالتی بود. دیروز علیرضا فغانی طبق عادت همیشگی اش به تمرین رفت و برای حفظ آمادگی بدنی خود تمرین کرد. در جریان همین تمرین وقتی یکی از دوستان فغانی از او پرسید چرا در آن صحنه که دید نداشتی و بدن بنگر
فغان از داوری!
تیم هفته : راه آهن تهران تیمی که تنها یک هفته تا 10 روز قبل از آغاز فصل وضعیت مالکیت و ماندنش در لیگ برتر مشخص شد، با کمترین تدارک و آماده سازی گام به رقابت ها گذاشت و توانست با چند نتیجه مناسب تمام نگاه ها را به خود معطوف کند. راه آهن بعد از متوقف کردن تراکتور پرستاره در تبریز این بار در خانه صبایی را شکست داد که از نظر مهره اسمی قابل قیاس با میزبان نبود اما راه آهنی ها باز هم با ارائه یک بازی منطقی و هدفمند با دوندگی جوانان جویای نام خود به بردی ارزشمند رسیدند تا جایگاه شان در جدول رده بندی را سرو سامان بدهند. راه آهن با یک شاخصه بارز توانسته تمام ضعف های فنی و تاکتیکی اش را پوشش دهد آن هم پرداختن به مسائل روحی و روانی از جانب سرمربی تیم است. مربی هفته: فرهاد کاظمی کسانی که فرهاد کاظمی را از نزدیک می شناسند، می دانند او از جمله مربیانی است که تبحر خاصی در بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنا ...
بازیکنان باخته اند و از مشکلات حرفی نمی زنند |هنوز زمان زیادی داریم تا خودمان را جمع و جور کنیم | کریم ...
بزنیم. بالاخره همه مردم شاهد ماجرای داوری بودند. باید با داورانی که اشتباه می کنند، برخورد شود. حالا که مشخص شده داور مقصر است، باید او را جریمه کنند. حالا ما به کنار، مردم و هواداران چه گناهی دارند؟ الان ما در داخل تیم هستیم و هر حرفی بزنیم، می گویند طور دیگری برداشت می شود اما خدا را شکر مردم، کارشناسان و همه اهالی فوتبال دیدند که چه بلایی بر سر ما آوردند. باشگاه باید با جدیت وارد عمل شده و با
نه داوری بهانه خوبی است و نه گرمای هوا | ما باید توپ های خود را گل کنیم | آمادگی دارم تا پنالتی زن اول ...
دلیلی در بازی با ذوب آهن اصفهان گرفت. راستی نظر تو درباره عملکرد علیرضا فغانی در بازی با ذوب آهن چیست؟ من آقای فغانی را خیلی دوست دارم. او از بهترین داوران آسیاست اما حتم دارم بعد از دیدن فیلم بازی خودش هم پذیرفته که اشتباهاتی داشته است. به نظرم این داور خوب بعد از اتفاقات فصل گذشته در تبریز از آمادگی روحی و روانی کافی برای قضاوت برخوردار نیست و باید همه به او کمک کنند. با این حال به
از کجا معلوم پنالتی ما گل می شد که داور را مقصر نبردن معرفی کنیم؟ | پرسپولیس حتماً موفق می شود، اگر ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ درباره اوضاع این تیم با محمدرضا خلعتبری گفت وگویی انجام دادیم که می خوانید: انگار گروهی از تماشاگران سپاهان با اشتیاق منتظر روزی بودند که این تیم ببازد یا مساوی کند تا شعار بدهند! شعار خاصی نبود. تماشاگر بدون دریافت حقوق از جیب خودش هزینه می کند و به استادیوم می آید طبیعتاً دارای احترام است و هر شعاری هم دوست دارد می دهد.
یک داور با روحیه ناداورانه داوری | غلط است، داور را قربانی می کنیم
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ درباره داوری هم - مثل موارد مهم و درجه اول دیگری- سرنا را از سر گشادش به صدا درمی آوریم! داوری غلط است، داور را دراز می کنیم! داوری اشکال دارد، داور را به باد نقد و نظر و به باد انتقاد می گیریم! یک امر گروهی را فردی تلقی می کنیم! یک رفتار تیمی را موکول به فردیت و موکول به برداشت سلیقه ای تک تک داوران می کنیم! ناهمزبانی! قرائت های متفاوت و
سیاوش بختیاری زاده: داور ما را هم کشت
کلاه کج قبل از ورود به نقطه هجده قدم خطا کرد اما داور متأسفانه پنالتی گرفت. من فکر می کنم نظارت بر کار داوری ها دقیق نیست، مثلاً در صحنه ای که به سود استقلال پنالتی گرفته شد، من از ناظر و داور چهارم پرسیدم آیا واقعاً خطای پنالتی رخ داد که آقای مرادی و داور چهارم گفتند صحنه را ندیدند در حالی که من از بچه های تلویزیون که کنار زمین بودند، سؤال کردم که آنها گفتند چندین و چند بار صحنه را دیده اند ولی
در واکنش به محرومیت 2 جلسه ای فغانی/ اصفهانیان: محرومیت را به داور اعلام می کنیم
مقاله ها پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اگر داوری قضاوت خوبی نداشته باشد طبق آیین نامه با او برخورد خواهیم کرد. فریدون اصفهانیان در خصوص جلسه روز گذشته مسئولان فدراسیون با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: به علت اینکه من شهرستان بودم نتوانستم در این جلسه حاضر شوم. در حال حاضر هم خروجی این جلسه به ما ابلاغ نشده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می
قندون جهیزیه بر لبه تیغ عدالت اجتماعی
به گزارش پایگاه 598 ، برنامه این هفته سینما معیار با موضوع بررسی فیلم قندون جهیزیه با حضور کارشناسان علی ملاقلی پور، احمدرضا دانش و محمد امین نوروزی و با اجرای سید امیر جاوید برگزار شد. فیلم به مذاق تماشاچی نشسته و همین برای ما رضایت بخش است در ابتدای برنامه، علی ملاقلی پور کارگردان قندون جهیزیه پیرامون فیلم صحبت کرد و گفت: در هفته اول اکران هستیم و بیننده های زیادی داشته
توصیه حمید استیلی به پرسپولیسی ها
مگر در موارد خیلی استثنایی که سرمربی نمی تواند در نشست حاضر شود و دستیارش را به نشست می فرستد اما ما در مورد این مسئله هم گاهی شاهد هستیم که برخی سرمربیان در نشست های خبری شرکت نمی کنند. در مورد داوری هم باید قوانین سفت و محکمی داشته باشیم. توصیه شما برای بهتر شدن وضع داوری فوتبال چیست؟ باید برای بازی های حساس و مهم لیگ برتر داوران با تجربه انتخاب شوند و داوران جوان تر از لیگ یک شروع کنند و آرام آرام پله های رشد و ترقی را طی کنند.نباید جوانگرایی در داوری یک شبه اتفاق بیفتد. ضمن اینکه اشتباه یک داور را نباید به گردن همه داوران انداخت. ...
فغانی مثالی برای داوری بدون آموزش
محروم کرد یا با او برخورد جدی شود، از پایه و اساس با روح فوتبال منافات دارد و اینجا وظیفه کمیته داوران است که در کنار حمایت از داور خود و مقابله با بزرگنمایی اشتباهات داوران، بحث آموزش را جدی تر دنبال کند؛ حتی داوری در قواره علیرضا فغانی با این سابقه بین المللی و داخلی، می تواند تحت آموزش قرار بگیرد تا اشکالات رفتاری و فنی خود را برطرف سازد. در این زمینه می توان فغانی – و چه بسا تمام
حمله تند مدرس داوری فوتبال کشورمان به کفاشیان و کمیته داوران
در مهم ترین مسابقه هفته چهارم فغانی داور مسابقه می شود. داوری که با وجود آمادگی جسمانی خوب، بی روحیه و مثل مرغ سرکنده در زمین بود. پس اگر علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن اشتباه کرد نباید او را مقصر بدانیم بلکه مقصر اصلی فدراسیون فوتبال و کمیته داوران هستند. غیاثی همچنین به انتقاد از نحوه تست گیری داوران فوتبال کشورمان پیش از آغاز لیگ برتر فوتبال پرداخته و گفت: متاسفانه تستی که
ابلاغیه دولت برای لغو تصمیم نمایندگان ویژه احمدی نژاد/واردات بنزین فاقد یورو4 از شمال/ناگفته های ظریف از ...
مائو یا لنین هم نیست و بودایی هم نیستیم که به دیدن معابد می رویم. اما این موضوع برای آن زمان خیلی حرکت تندی بوده است. تاریخ زمان ندارد. جریان این بود که بازدید ما از مسجد رفاعی چند روز قبل از یکی از مراسم هایی که مربوط به شاه می شد؛ حالا یا تولد یا فوت او بود. یکی از افراد سلطنت طلب هم آمده بود تا آنجا را برای مراسم آماده کند. فائزه هاشمی با بیان اینکه ترجیح می دهد درباره انتخاب نشدنش در