دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۰

معاون اول رییس جمهور وارد لرستان شد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور صبح امروز وارد خرم آباد شد. به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید و افتتاح سد مروک در شهرستان درود و سد ایوشان در خرم آباد به استان لرستان سفر کرده است. حمید چیت چیان وزیر نیرو، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت نیز جهانگیری را در این سفر یک روزه همراهی می کنند. انتهای پیام ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)