دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۴

سرما، جان 40 هزار انگلیسی را در سال جاری گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، آمار و ارقام فاجعه باری حاکی از آن است، 40 هزار نفر در اثر سرما در انگلیس تنها در زمستان گذشته جان باختند. روزنامه تلگراف امروز (دوشنبه) گزارش داد، انتظار می رود آمار مرگ و میر ناشی از سرمای شدید زمستان جاری، به بالاتر از 40 هزار نفر رسیده که در 15 سال گذشته بالاترین میزان است. فعالان اجتماعی در انگلیس این رقم را تراژدی افراد مسن نامیده و هشدار دادند، برای حفاظت از افراد مسن و بازنشستگان از مرگ و میر در هوای سرد اقدامات کافی انجام نگرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط