پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۵

جلسه سجادی با سرپرست فدراسیون تنیس روی میز

سرویس ورزشی بی باک ؛ بخش توپ و تور: به گزارش بی باک، حضور سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در وزارت ورزش و جوانان و نشستی که با نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه داشت، عصر روز یکشنبه انجام شد. البته نتیجه و خروجی این نشست مشخص نیست اما آنچه مسلم است موضوع نشست برگزار شده در رابطه با مدیریت فدراسیون تنیس روی میز پس از پایان دوره قانونی سرپرستی احمد سعادتمند در این فدراسیون بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)