پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۳

نفتکش ایرانی از دست دزدان دریایی نجات پیدا کرد

به گزارش دولت بهار به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سالهای اخیر، 189 مورد درگیری شدید با دزدان دریایی داشته ایم، گفت: طی روزهای اخیر به علت شرایط آرام دریا، فعالیت دزدان دریایی بیشتر شده بود و چندین نوبت ناوگروه نیروی دریایی کشورمان با دزدان دریایی درگیر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)