دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۹

ابراز نگرانی ایران از سلب تابعیت ده ها نفر از اتباع بحرین

پایگاه خبری بی باک: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سلب تابعیت ده ها نفر از اتباع بحرینی و استمرار بازداشت شخصیت های سیاسی و دینی آن کشور از تشدید رویکردهای امنیتی و پلیسی دولت بحرین ابراز نگرانی کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مرضیه افخم کشورمان با اشاره به سلب تابعیت ده ها نفر از اتباع بحرینی و استمرار بازداشت شخصیت های سیاسی و دینی آن کشور از تشدید رویکردهای امنیتی و پلیسی دولت بحرین ابراز نگرانی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)