سایر منابع:
سایر خبرها
افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم قیروکارزین
مند شوند. کاظمی اضافه کرد: ساختمان درمانگاه بهداشتی و درمانی هنگام نیز بااعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز از دیگر پروژه های درمانی به بهره برداری رسیده به مناسبت هفته دولت است. نماینده عالی دولت در شهرستان قیروکارزین خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها، خدمات رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان باکیفیت مطلوب تری انجام شود.
35 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان چابهار بهره برداری می شود
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فرمانداری چابهار احمد علی موهبتی با تبریک فرارسیدن هفته دولت افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرحها بالغ بر 132میلیارد و 456میلیون ریال است. به گفته وی این طرحها در بخشهای کشاورزی، عمران شهری، برق رسانی، طرح های آبخیزداری و صنعتی اجرا شده است. موهبتی از شاخص ترین طرحهای هفته دولت در شهرستان چابهار را افتتاح 14 پروژه برق، 9 پروژه کشاورزی، 4 پروژه اداره راه و
افتتاح 3 خانه بهداشت و مرکز درمانی در رامهرمز
مصطفی سمالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرستان رامهرمز کمبود مراکز درمانی است که با توجه به این امر تعدادی مرکز درمانی را ایجاد کرده و در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای استفاده عموم مردم به بهره برداری می رسند. وی افزود: همچنین سه خانه بهداشت در شهرستان رامهرمز به مناسبت هفته دولت آماده بهره برداری است. فرماندار
بهره برداری از 6 پروژه عمرانی در بندر خمیر
روشنایی معابر در روستای گوین اعلام کرد و افزود: سایر پروژه های این شهرستان طبق جدول زمانی هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. وی خدمات ارزنده دولت را در بخش های مختلف اجتماعی از جمله حوزه بهداشت و درمان مطلوب دانست و تصریح کرد: با بهره برداری از خانه های بهداشت و افزایش خدمات پزشکی در مراکز درمانی رضایت شهروندان و روستاییان فراهم شده است.
پزشکان دهلران تجلیل شدند
دولت که همان خدمات مجموعه نظام است نشاط و امید را در بین آحاد مختلف جامعه به وجود آورد چراکه شعار و رویکرد دولت یازدهم امیدآفرینی در بین مردم جامعه است. وی با اشاره به اینکه 43 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، افزود: در هفته دولت چندین طرح و پروژه در حوزه بهداشت و درمان در دهلران افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد. فرماندار دهلران تصریح کرد: با توجه به انتظارات به حق
تجهیز بیمارستان اهر به امکانات جدید با صرف اعتبار 20میلیارد ریالی
علیرضا حسینیه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به پروژه های شبکه بهداشت و درمان اهر در هفته دولت، گفت: سه باب خانه بهداشت در روستاهای گنگل آباد، ابریق و رحال با اعتبار 181 میلیون و 700 هزار تومان بمناسبت هفته دولت افتتاح می شود. رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزود: این خانه های بهداشت بطور نمادین در روستای رحال مورد بهره بدرای قرار می گیرد. حسینیه خاطر نشان کرد
در هفته دولت 1290 پروژه در استان افتتاح خواهد شد
بخش های خصوصی تامین شده است. معاون عمرانی استاندار اصفهان در ادامه یاداور شد: در شهر گلپایگان نیز طرح های عمرانی وجود دارد که در ماه های آینده و مناسبت های دیگر افتتاح خواهد شد. طرفه خاطر نشان کرد: عمده طرح هایی که در این دوره انجام شده است ، طرح های عمرانی، مخابرات، بهداشت و درمان، آب و انرژی است که انشالله با بهره برداری از این پروژه ها خدمات رسانی برای مردم تسهیل شود.
راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای حصار دیلم + عکس
به گزارش خلیج فارس به نقل از ایرنا؛ کمیته اطلاع رسانی هفته دولت دیلم به نقل از سرپرست فرمانداری این شهرستان در این آیین گفت: عملیات اجرایی و افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای حصار در کمتر از شش ماه انجام شد که از افتخارات دولت تدبیر و امید در این شهرستان به شمار می آید. حسن اسماعیلی افزود: این پروژه با زیربنای 115 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستانی و نفت
18 پروژه عمرانی در چرام افتتاح و کلنگ زنی شد
در سطح شهرستان ذکرکرد. وی اظهارکرد: برای این پروژه یک میلیاردو 300 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شد. فتاح پور تصریح کرد: برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرستان چرام در هفته دولت 180 میلیارد ریال هزینه شده است. وی عنوان کرد: عصر جمعه با حضور وزیر جهاد کشاورزی پروژه سیستم آبیاری قطره ای به 120 هکتار از اراضی کشاورزی شمس آباد چرام افتتاح خواهد شد. چرام با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در 180کیلومتری یاسوج واقع شده است. 7531/6162
بهره برداری از کلینیک فوق تخصصی امام رضا(ع) بهشهر با حضور وزیر بهداشت
به گزارش خبرگزاری خبر انلاین منطقه استان مازندران ،محمدتقی صالح طبری گفت : در هفته دولت 8 پروژه بهداشت و درمان با صرف هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان افتتاح میشود. وی افزود: از این میان مهم ترین پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) است که برای ساخت، بازسازی و خرید تجهیزات پزشکی آن حدود یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است. رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر
سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت به چرام
دست استان دار کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید. علی لدنی نژاد در این آیین گفت: پروژه آب رسانی مسکن مهر چرام برای آب رسانی به 3 هزار نفر از ساکنان مسکن مهر انجام شده و در آینده نیز آب شرب 5 هزار نفر را تامین می کند. *افتتاح تنها سالن کنفرانس در چرام افتتاح تنها سالن کنفرانس شهرستان چرام که متعلق به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود از دیگر پروژه هایی
بهسازی مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت و درمان قرار دارد
به گزارش خبرنگار مهر ، ظهر پنج شنبه و همزمان با هفته دولت افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان پاکدشت با حضور ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی، علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مسئولان و مدیران ارشد شهرستان پاکدشت برگزار شد. در این مراسم مرکز اورژانس بیمارستان زعیم با دارا بودن 30 تخت بیمارستانی افتتاح شد که قدم موثری را در ارتقای وضعیت
جشن خودکفایی خانه های بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار می شود
نیازهای شهروندان بیش از 42خانه بهداشت در بخش شهری و روستایی شهرستان های شوش و دزفول افتتاح می شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال احداث و تکمیل گردیده است. وی افزود: با افتتاح این طرح ها نیاز بهداشتی و درمانی مناطق سخت گذر دزفول تا میزان قابل توجهی رفع می شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، به مناسبت هفته دولت امروز بیش از 14 خانه بهداشت در دزفول مورد بهره برداری قرار گرفت. انتهای پیام/ ی
افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه چرام در هفته دولت
دهنو اسلام آباد، مندان، سادات و دلی مو، در بخش بهداشت و درمان، افتتاح سالن کنفرانس، در بخش شهری، افتتاح کانال هدایت سیلاب سرفاریاب را افتتاح خواهیم کرد. افتتاح شبکه برق اسلام آباد مشایخ سرفاریاب و افتتاح دکل تلویزیونی شهر چرام از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان چرام در هفته دولت بود که فرماندار این شهرستان به آن اشاره کرد. انتهای پیام/82002/س30/ف4004
دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه بافق
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، به مناسبت آغاز هفته دولت و به مناسبت تجدید بیعت با آرمان های شهدای انقلاب به خصوص شهیدان رجایی و باهنر ، فرماندار بافق و اعضای شورای اداری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. فرماندار بافق در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز کارمند ، هفته دولت را گرامیداشت و به تبیین عملکرد دولت در یک سال گذشته پرداخت. سید مهدی طلایی مقدم هفته دولت را فرصتی مناسب برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت : در دولت یازدهم خدمات بسیار شایانی از قبیل اجرای پروژه های عمرانی مهمی مانند از جمله راهسازی ، بهداشت و درمان ، صنایع جوار معدنی و فولادی، کشاورزی ، گاز رسانی ، آبرسانی و طرح های اشتغالزائی در شهرستان بافق انجام گرفته است که باید با بیان اقدامات دولت نسبت به آگاه سازی افکار عمومی از خدمات دولت اقدام و زمینه های خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم نمائیم. رئیس شورای اداری شهرستان بافق در پایان اظهار داشت : در ایام هفته دولت پیش از 20 پروژه عمرانی ، طرح های اشتغالزائی ، خدمات شهری ،ورزش و جوانان، راه و شهرسازی ، کشاورزی ، مخابرات ، طرح های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بنیاد مسکن ، گاز رسانی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستان در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار میگرد. امام جمعه بافق در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و میلاد امام رضا(ع) از خدمات و فعالیتهای فرماندار ، مسئولان و خدمتگذاران نظام در شهرستان تقدیر و تشکر کرد وگفت: دولت یازدهم با تدبیری که انجام داد توانست افرادی مطلع ، خبره و کارآمد را برای کابینه دولت تشکیل دهد و این یک نوع ویژگی خاص دولت تدبیر و امید می باشد. سید جواد سلیمانی با اشاره به فعالیتهای دولت و دولتمردان در عرصه های مختلف بخصوص در حوزه خارجی تصریح کرد : امروزه عزت ایران در سطح جهان به خاطر امنیتی که در کشور می باشد. وی با تاکید بر شعار سال و الگو پذیری از منویات مقام معظم رهبری گفت : ما وظیفه داریم وحدت ، همدلی و انسجامی که بین مردم و دولتمردان برقرار است حفظ کنیم که خود شعار پیروزی و سربلندی است. ...
2 پروژه عمرانی در شهرستان طالقان افتتاح شد
خود در طالقان از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز بازدید داشت و از نزدیک در جریان روند مشکلات درمانی این شهرستان قرار گرفت. طالقان در حال حاضر محروم از بیمارستان است. گفتنی است؛ 29 پروژه در حوزه های عمران و راه، کشاورزی،صنعت؛طی هفته دولت در شهرستان طالقان توسط مسئولان به بهره برداری خواهد رسید که صبح امروز دو پروژه از مجموع 29 پروژه مذکور به صورت نمادین با دستان استاندار البرز روی خط افتتاح رفت. روابط عمومی فرمانداری طالقان
تمامی روستاهای قروه از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار می شوند
رضایتمندی بسیار بالایی را در جامعه ایجاد کرده است. ابراهیمی به 16 مرکز فعال بهداشت و درمان شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: در این مراکز 22 پزشک مستقر هستند وضعیت پزشک به ویژه پزشک خانواده در سطح شهرستان مطلوب است اما باید گام های موثری برداشت تا رضایتمندی را بالاتر برد. وی به برنامه های هفته دولت در بخش مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان قروه اشاره کرد و گفت: برای اولین بار مرکز شبانه روزی بهداشت
مرکز تخصصی دندانپزشکی در اندیمشک افتتاح شد
گسترده و با هدف تأمین نیاز شهروندان در بخش سلامت دهان و دندان مرکز تخصصی دندان پزشکی اندیمشک افتتاح شد. وی افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر 930 میلیون ریال در شهرستان احداث و تکمیل شده است. مجیدی بیان کرد: با افتتاح این مرکز خدمات حوزه دندان پزشکی در شهرستان توسعه و تقویت می شود. رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: در این مرکز خدمات مختلف حوزه بهداشت دهان
پروژه های عمرانی شهرستان چرام افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از چرام ، ابراهیم فتاح پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چرام به مناسبت یاد بود هفته دولت با اشاره به خدمات دولت در شهرستان چرام، اظهار داشت: دولت در سال گذشته با وجود محدودیت های منابع مالی و مشکلات داخلی و خارجی خدمات خوبی در حوزه عمرانی و خدماتی و کشاورزی در شهرستان چرام انجام داده است. وی گفت: شهرستان چرام ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف دارد که
فرماندار قشم: دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان ارزشمند است
: در جزیره قشم نیز افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم(ص) حاکی از رویکرد مثبت دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان است و باید این رویکرد با جدیت دنبال شود. وی با بیان اینکه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است، افزود: باید تلاش کرد با جذب نیروهای جدید مشکل کمبود کادر درمانی این بیمارستان نیز هرچه سریعتر حل شود تا بتوان از تمام ظرفیت های این مجموعه به نحو مطلوب بهره برد. فرماندار
15 پروژه عمرانی با حضور استاندار گیلان در شفت افتتاح شد
خدمات آن بهره مند می شوند. فرماندار شفت با اشاره به پروژه های هفته دولت امسال در این شهرستان گفت: در هفته دولت سال جاری، شاهد افتتاح 274 پروژه با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال خواهیم بود که بیشتر این پروژه ها در بخش دولتی هستند. محمودی اضافه کرد: گازرسانی به سه روستا ، آب رسانی و اصلاح شبکه آب آشامیدنی هفت روستا ، بهره برداری از 27 کیلومتر آسفالت راه روستایی ، افتتاح چهار خانه بهداشت و درمان
افتتاح 102 طرح عمرانی در گیلان
/> در صومعه سرایی هم 17 طرح عمرانی و عام المنفعه افتتاح شد . برای اجرای این طرح های عمران روستایی- راهسازی- عمران شهری- برق رسانی و تولیدی 15 میلیارد ریال هزینه شده است . ساخت پارک باقر محله صومعه سرا هم به مناسبت هفته دولت آغاز شده است . در ماسال نیز آسفالت 2 راه روستایی، 3 پل روستایی، 9 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، 2 خانه بهداشت و یک طرح درمانی با 17 میلیارد
وعده تکمیل مرکز درمان ترومای اردبیل همچنان به انجام نرسیده است
داد: در سطح استان گازرسانی به 95 روستا به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود که 20 روستا مربوط به اردبیل است که پنجشنبه همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان کشوری این بهره برداری ها انجام می شود. فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه تنها 9 روستای شهرستان اردبیل با جمعیتی بالای 20 خانوار از نعمت گاز بی بهره ماندند، گفت: تلاش می کنیم تا سال 95 این 9 روستا را نیز از این نعمت بهره مند کنیم تا تمام
503خانه بهداشت امروز همزمان در کشور افتتاح می شود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 503 خانه بهداشت به صورت همزمان روز سه شنبه در دومین روز از هفته دولت در کشور افتتاح می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا سید حسن هاشمی روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای سنگستان از توابع شهرستان همدان افزود: از زمان آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون افزون بر یک هزار و 500 خانه بهداشت در کشور ساخته شده و مجموع خانه
افتتاح 6 پروژه عمرانی در بخش ریز
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، فرماندار جم بعد از ظهر امروز در جمع مردم بخش ریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه داده است که ما تلاش داریم تا بخش هایی از این خدمات را اطلاع رسانی کنیم تا مردم در جریان اقدامات صورت گرفته قرار بگیرند. فتح الله نوروزی از اجرای برنامه های مختلفی به مناسبت هفته دولت در شهرستان
اعلام آمادگی20 سرمایه گذار برای فعالیت در مشگین
مسیر توسعه شهرستان، 20 سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری، معدن و عمران اعلام آمادگی کردند. وی افزود: در هفته دولت 69 پروژه خدماتی، تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر 24 میلیارد تومان افتتاح می شود که این پروژه ها در بخش های راه و شهرسازی، کشاورزی، بهداشت و درمان، طرح های هادی برای پنج روستا، آبرسانی روستاها، افتتاح فاز یک بقعه شیخ حیدر، برق رسانی به روستاها و چاه های
راه اندازی مرکز MRI در پارس آباد
ساوالان خبر : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طبق مذاکراتی که با بخش خصوصی برای راه اندازی بخش MRI در شهرستان پارس آباد داشتیم، توافق کردیم که دستگاه MRI 1.5 تسلا در اختیار مردم شهرستان پارس آباد با تعرفه دولتی قرار می گیرد. فرهاد پور فرضی در جلسه پرسش و پاسخ با نخبگان شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان و سلامت یکی از اولویت های اصلی دولت
افتتاح 6 طرح تولیدی کمیته امداد در کنارک
جوان از زاهدان ؛ علی شهرکی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 150 میلیون ریال اجرایی خواهند شد، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 23 خانوار فرصت شغلی جدید در حوزه کمیته امداد امام (ره) این شهرستان ایجاد خواهد شد. وی افزود: راه اندازی خانه های بهداشت روستاهای همت آباد، دودر جدید، کهیر و تنگ و همچنین طرح های اشتغال و خودکفایی در شهرستان کنارک از پروژه های شاخص این حوزه هستند. گ
کلنگ خانه بهداشت امیرآباد چگنی به زمین زده شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی، امام جمعه و فرماندار چگنی مرکز بهداشت روستای کله بان چگنی افتتاح شد. طهماسب نظری مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت گفت: خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار نمود خود را همواره نشان داده است و امروز باید گفت که با همکاری مسئولان منطقه و تلاش های مستمر دانشگاه پوشش بهداشتی و ارتقای سطح
9 پروژه با اعتبار بیش از 4 میلیارد ریال در دیواندره افتتاح شد
روز از هفته مبارک دولت افتتاح شد. هزینه اجرای این پروژه مبلغ یک میلیاردو 200 میلیون ریال می باشد. لازم به ذکر است 370 کیلومتر از راه روستایی شهرستان آسفالته است. در دومین روز از هفته دولت دو پروژه خانه بهداشت روستاهای آغه جری و غیبی سور از توابع بخش مرکزی افتتاح شد. هزینه ساخت و تجهیز این دو خانه بهداشت با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت متمرکز در