سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۵

افتتاح کلینیک دندانپزشکی به مناسبت هفته دولت در اندیمشک

احمد مجیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت و نیاز شهرستان کلینیک دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر 930 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد. وی افزود: راه اندازی کلینیک دندانپزشکی یکی از خواسته های شهروندان این شهرستان بود که خوشبختانه این امر با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان محقق شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)