چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۲۱:۳۳

رکابزن پیشگامان طلایی شد

محمد جواد حفظی دوچرخه سوار پیشگامانی مدال طلای رشته تایم تریل انفرادی را در بیستمین دوره بازیهای جهانی 2015 پیوند اعضا در ماردل پلاتای آرژانتین از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،محمد جواد حفظی رکابزن یزدی تیم دوچرخه سواری پیشگامان که به عنوان تنها رکابزن کاروان ورزشی ایران در این مسابقات حضور یافته است روز گذشته در رشته تایم تریل انفرادی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات گردید و بر سکوی قهرمانی ایستاد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط