سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

منع به کارگیری بازنشسته ها دامن استقلال را هم گرفت

ایلنا : هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد و برخی اعضای آن به دلیل منع به کارگیری بازنشسته ها از بدنه هیات مدیره جدا خواهند شد. گفته می شود که امیرحسین فتحی و حسن زمانی دو عضو هیات مدیره برای ادامه فعالیت در این باشگاه مشکلی ندارند اما وضعیت جواد قراب و عباسی ملکی دو عضو هیات مدیره این باشگاه برای ادامه فعالیت نامشخص است و اگر قانون منع به کارگیری از آبان ماه لازم الاجرا شود، بدون شک این اعضا باید از هیات مدیره باشگاه استقلال جدا شوند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)